English

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی:

حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید حجت‌الاسلام اصلانی در مشهد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید حجت‌الاسلام محمد اصلانی در مشهد، حاکی از نفرت و انزجار آنان نسبت به جریان تکفیری و استکبار جهانی است.

حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید حجت‌الاسلام اصلانی در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید حجت‌الاسلام محمد اصلانی در مشهد، حاکی از نفرت و انزجار آنان نسبت به جریان تکفیری و استکبار جهانی است.

آیت‌الله علم‌الهدی این سخنان را در حاشیه برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی اظهار کرد و ادامه داد: حضور گسترده  مردم حاکی از دو موضوع دارد که نخستین آن نفرت و انزجار مردم نسبت به استکبار جهانی و جریان تکفیری است که پیاده نظام آمریکا بوده و ثابت می‌کند که مردم چقدر با استکبار دشمن هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: دومین موضوع، علاقه مردم به جریان و تبار روحانیت است که با حضور پرشور خود در این مراسم ارادت و احساسشان را به روحانیت نشان می‌دهند.

 شایان ذکر است که: فردی تکفیری روز سه‌شنبه ۱۶ فروردین ماه در صحن پیامبر اعظم حرم امام هشتم (ع) با چاقو به سه روحانی حمله کرده و آنان را به شدت مجروح کرد.

همچنین به دنبال این اقدام تروریستی حجت‌الاسلام محمد اصلانی یکی از این روحانیان به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید و ۲ روحانی دیگر شامل حجت‌السلام (پاکدامن و دارایی) در بخش مراقب‌های ویژه بیمارستان بستری شده‌اند.

لازم بذکر است که: هر سه روحانی مزبور که هدف این سوء قصد قرار گرفته‌اند، از فعالان جهادی و فرهنگی و ساکن در منطقه قلعه ساختمان (شهرک شهید رجایی) از مناطق حاشیه شهر مشهد بوده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه