English

محمدحسین درودی:

پرهیز از انتشار هرگونه اخبار غیرموثق در خصوص حادثه در حرم رضوی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی بیان کرد: صدور دستورات ویژه برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود با هدف برخورد قاطعانه با عامل و عوامل این اقدام وحشیانه و شناسایی دست‌های پشت پرده این امر.

پرهیز از انتشار هرگونه اخبار غیرموثق در خصوص حادثه در حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدحسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: افراد و جریان‌ها از گمانه زنی در خصوص حادثه حرم مطهر رضوی خودداری کنند.

درودی در ادامه این خبر اضافه کرد: اقدامات مؤثر در  پرونده تروریستی روز گذشته حرم با محوریت دستگاه قضایی و به صورت ویژه در حال انجام است و تحقیقات قضایی، امنیتی، پلیسی و فنی به صورت توأمان پیش می‌رود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی افزود: در جلسه ویژه بررسی آخرین اقدامات پیرامون حادثه تلخ حرم مطهر رضوی که در آغازین ساعات صبح امروز به ریاست دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی و جمعی از مقامات قضایی، ستادی و بازپرس ویژه پرونده برگزار شد.

وی متذکر شد: ضمن صدور دستورات ویژه برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود با هدف «برخورد قاطعانه با عامل و عوامل این اقدام وحشیانه و شناسایی دست‌های پشت پرده این امر» از افراد و جریان‌ها خواست تا از هرگونه اظهار نظر شتاب زده و یا انتشار اخبار غیرموثق که موجب تشویش اذهان عمومی شود جداً خودداری کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به دستورات دادستان کل کشور مبنی بر رسیدگی سریع به پرونده و برخورد قاطع با عامل و یا عوامل این حادثه و دست‌های پشت پرده آن، گزارش آخرین اقدامات انجام پذیرفته در این پرونده از جمله برگزاری جلسات، بازدید‌ها و تحقیقات محلی و دستگیری افراد جدید و تحقیق از مظنونین به ارتباط با متهم اصلی، برای دادستان کل کشور ارسال شده است.

درودی خاطرنشان کرد: اکنون ضارب به اتهام محاربه، قتل عمد  و ایراد جرح عمدی با چاقو با قرار بازداشت موقت برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران امنیتی قرار دارد  و تحقیقات همه‌جانبه‌ای درباره کشف ابعاد مختلف موضوع و افراد مرتبط و دست‌های پشت پرده این اقدام در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه