English

سردار غلامرضا جعفری خبر داد؛

درگیری منجر به قتل در پارک شتری بندرعباس/ قاتل دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از درگیری منجر به قتل در پارک شتری بندرعباس و دستگیری قاتل در کمتر از 24 ساعت با اشرافیت پلیس استان خبر داد.

درگیری منجر به قتل در پارک شتری بندرعباس/ قاتل دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری  فرمانده انتظامی استان هرمزگان، تشریح کرد: حوالی ساعت 22:00 مورخه 17 آبان ماه و برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی بر درگیری و چاقو کشی در آدرس روبروی پارک شتری بندرعباس، واحدهای گشتی به محل اعزام شدند. 

وی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که سه نفر بر اثر درگیری و چاقوکشی دچار جراحت از ناحیه سرو گردن شده اند که بلافاصله با هماهنگی نیروهای امدادی|، مصدومان به بیمارستان منتقل شدند. 

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه طی بررسی های اولیه کارآگاهان پلیس و اظهارات شاهدین مشخص شد مصدومین توسط پنچ نفر ناشناس با چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفته اند، تصریح کرد: یکی از مجروحان بر اثر شدت جراحات وارده از ناحیه گردن در بیمارستان فوت کرد که در این راستا تیمی ویژه از عوامل پلیس آگاهی و اداره جنایی جهت انجام تحقیقات و بررسی موضوع در محل درگیری و بیمارستان حضور یافتند. 

سردار جعفری اذعان داشت: مأموران با اشرافیت اطلاعاتی و سرعت عمل بالا در کمتر از 24 ساعت هویت ضارب اصلی و مخفیگاه وی را شناسایی و با سرعت عمل بالای مأموران متهم قبل از هرگونه اقدامی جهت متواری شدن دستگیر و به کلانتری منتقل شد.  

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: متهم که ابتدا منکر هرگونه جرمی بود با روبه روشدن با مستندات مستدل پلیسی چاره ای جز اعتراف نداشت و معترقف شد پس از شرب خمر با سایر همدستانش اقدام به درگیری کردند که این نزاع منجر به قتل یکی از طرفین درگیری شده است. 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه هویت سایر ضاربان نیز شناسایی و دستگیری آنان بصورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد خاطرنشان کرد: هرمزگان بعنوان قطب اقتصادی و مهد فرهنگ و شهادت، جایی برای جولان افراد هنجار شکن و اراذل نیست و پلیس با جدیت و قاطعیت برابر قانون با آنان برخورد می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه