English

سردار غلامرضا جعفری خبر داد؛

هلاکت دو تن از بزرگترین اشرار مسلح جنوب کشور به دست پلیس هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم موادمخدر و به هلاکت رسیدن ۲ نفر از بزرگترین اشرار مسلح جنوب کشور در عملیات منسجم پلیس در شهرستان جاسک خبر داد.

هلاکت دو تن از بزرگترین اشرار مسلح جنوب کشور به دست پلیس هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم موادمخدر و به هلاکت رسیدن ۲ نفر از بزرگترین اشرار مسلح جنوب کشور در عملیات منسجم پلیس در شهرستان جاسک خبر داد و تشریح کرد: اقدامات گسترده و شبانه روزی پلیس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان جاسک در ماه‌های گذشته، منجر به شناسایی باند حرفه ای قاچاق موادمخدر در سطح کشور شد.

وی افزود: بنا بر تحقیقات نامحسوس پلیس، این افراد سابقه دار در آخرین مأموریت خود قصد انتقال محموله سنگین موادمخدر از جنوب کشور و منطقه جاسک  را داشتند.

سردار جعفری با اشاره به هماهنگی‌های کامل پلیس استان هرمزگان با مقام قضائی، تصریح کرد: با توجه به فعالیت تعدادی از اعضای این باند در شهرستان جاسک، تیم‌های عملیاتی پلیس به منطقه برکوه در محور"جاسک-لیردف" اعزام شدند. 

فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی خودروی لندکروز قاچاقچیان توسط مأموران  در محور مذکور خبر داد و افزود: اشرار که خود را در تنگنا و محاصره مأموران دیدند اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند و سعی داشتند با تیراندازی‌های مداوم به سمت ارتفاعات متواری شوند.

این مقام انتظامی بیان کرد: تکاوران غیور و دلاور استان با اتخاذ موضع صحیح و با استفاده از تاکتیک‌های عملیاتی مناسب، با آتش پرحجم به سمت قاچاقچیان، تیراندازی کردند که منجر به هلاکت ۲ نفر از قاچاقچیان شد که از این متهمان، سه اسحله جنگی به همراه ۱۹۴ تیرکلاش ، ۷۹ تیر سمینوف و تجهیزات مخابراتی و ارتباط ماهواره‌ای کشف شد.

سردار جعفری با بیان اینکه در بازرسی از خودرو یک تن و ۴۰۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، اظهار کرد: طی بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این دو شرور به هلاکت رسیده از بزرگترین اشرار جنوب کشور هستند که سابقه چندین مورد درگیری مسلحانه و حمل محموله های سنگین مواد مخدر در پرونده داشته اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و سرکشی را به افراد شرور و سارقان مسلح نخواهد داد و با این افراد به شدت برخورد خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه