English

سردار غلامرضا جعفری خبر داد؛

دستگیری قاچاقچیان به همراه یک تن و ۵۰۰ کیلو تریاک در حاجی آباد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با سرعت عمل ماموران انتظامی شهرستان حاجی آباد، اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر در این شهرستان شناسایی و مقدار یک تن و ۵۴۲ کیلو تریاک از آن ها کشف شد.

دستگیری قاچاقچیان به همراه یک تن و 500 کیلو تریاک در حاجی آباد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری  فرمانده انتظامی استان هرمزگان  از دستگیری باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان حاجی آباد و کشف  یک تن و ۵۴۲ کیلو تریاک از این باند خبر داد و تشریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد در راستای ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی، مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد جدی با سوداگران مرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی و پیگیری‌های شبانه‌روزی اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود :مأموران با شناسایی بارانداز و محل دپوی مواد مخدر ضمن هماهنگی قضایی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات ضربتی در بازرسی از منزل یکی از سوداگران، مقدار یک تن و ۵۴۲ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و در این رابطه یک قاچاقچی مواد مخدر و سوداگران مرگ را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، بیان داشت : تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرائم و دستگیری مجرمان خطاب به افراد فرصت‌طلب و قانون شکن، گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس و مشارکت مردم در شناسایی و کشف جرائم از این پس مجرمان در امان نبوده و بدون اغماض و با قاطعیت تمام با سوداگران برخورد می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه