English

سردار غلامرضا جعفری مطرح کرد؛

کشف بالغ بر یک تن مواد مخدر در هرمزگان/ دستگیری ۲۸ قاچاقچی

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف یک تن و 250 کیلوانواع موادمخدر و دستگیری 28 قاچاقچی و سوداگر مرگ طی 72 ساعت گذشته در این استان خبر داد.

کشف بالغ بر یک تن مواد مخدر در هرمزگان/ دستگیری 28 قاچاقچی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری  فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف یک تن و 250 کیلو انواع مواد مخدر و دستگیری 28 قاچاقچی و سوداگر مرگ طی 72ساعت گذشته خبر داد. 

وی درتشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ و به منظور ناامن کردن محیط برای قاچاقچیان با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی استان در 72 ساعت گذشته موفق شدند، 28 تن از سوداگران مرگ را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت یک تن و 250 کیلو انواع موادمخدر کشف شد، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل 765 کیلو تریاک،378کیلو حشیش، 65کیلو هروئین و 42کیلو سایر مواد است که با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری ماموران انتظامی شهرستان های حاجی آباد، خمیر و بندرعباس طی 5 عملیات جداگانه کشف شده است.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: در اجرای این طرح ضربتی ضمن پاک سازی 40 منزل و محل پاتوق خرده فروشان، 713معتاد متجاهر، 32 خرده فروش و توزیع کننده، 13 دستگاه خودرو و 3 دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و به پارکینگ انتقال و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح های پاک سازی نقاط آلوده استان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن، گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیز بین پلیس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه