English

سردار غلامرضا جعفری خبر داد؛

کشف ۶۰۰ کیلو موادافیونی در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف 600 کیلو گرم انواع مواد مخدر طی عملیت شب گذشته پلیس در شهرستان بشاگرد خبر داد.

کشف 600 کیلو موادافیونی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان، در تشریح این خبر گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان بشاگرد در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی یک باند قاچاق مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل و مسیر تردد قاچاقچیان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مأموران حین کنترل محورهای مواصلاتی فرعی شهرستان به یک دستگاه خودرو تویوتا مشکوک شده و دستور ایست دادند، افزود: راننده و سرنشین خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار و با سلاح جنگی به سمت مأموران تیر اندازی کردند که در عملیات ضربتی متقابل، یکی از آنان به هلاکت رسید و متهم دیگر نیز با رها کردن خودرو، استفاده از تاریکی شب و موقعیت منطقه متواری شد.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: در بازرسی از خودرو قاچاقچیان 400 کیلوگرم تریاک و 200 کیلو حشیش، یک قبضه اسلحه جنگی کلاش به همراه 2 قبضه خشاب و 26 تیر فشنگ جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه تلاش مأموران جهت شناسایی و دستگیری قاچاقچی متواری ادامه دارد، تصریح کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی