English

محمد صفایی:

ارزیابی اولیه از سفر هیئت دولت به استان خراسان رضوی مثبت است

نماینده مردم گناباد و بجستان بیان کرد: طرح فاضلاب شهرستان گناباد یکی از پروژه‌های قدیمی این شهرستان بود که تأمین اعتبار جهت احداث شبکه فاضلاب و تصفیه‌خانه آن صورت گرفت.

ارزیابی اولیه از سفر هیئت دولت به استان خراسان رضوی مثبت است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در سخنانی با اشاره به هجدهمین سفر استانی ریاست محترم جمهوری و هیئت همراه عنوان کرد: ارزیابی اولیه ما از سفر هیئت دولت به استان خراسان رضوی مثبت است و اقدامات و طرح‌های خوبی در سطح استان مورد توجه قرار گرفته است.

صفایی در ادامه این سخنان افزود: از امروز باید این مصوبات پیگیری جدی شود تا تمام آنها اجرا و اعتماد اجتماعی را به همراه داشته باشد و طرح فاضلاب شهرستان گناباد یکی از پروژه‌های قدیمی این شهرستان بود که تأمین اعتبار جهت احداث شبکه فاضلاب و تصفیه‌خانه آن صورت گرفت.

نماینده مردم گناباد و بجستان ادامه داد: خط انتقال آب شرب به گناباد پس از خط انتقال آب سد دوستی یکی از بزرگترین خطوط است که در طول ماه شاهد چندین حادثه در آن هستیم که تأمین اعتبار لازم جهت اصلاح خط لوله انتقال آب شهر گناباد انجام شد.

صفایی همچنین به مصوبات زیربنایی برای این دو شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: اجرای سریع‌تر پروژه روشنایی مسیر میدان آزادی تا بیدخت که حدود سه ماه قبل دستور اعتبار یک میلیارد تومانی برای آن گرفته شده و تسریع در تکمیل پست فوق توزیع شماره ۲ گناباد که در بهمن ماه گذشته کلنگ‌زنی شد از دیگر موضوعات بود که در سفر وزیر نیرو به گناباد مصوب شد.

نماینده مردم گناباد و بجستان اظهار کرد: نصب و راه‌اندازی پست موبیل در شهرک صنعتی گناباد حداکثر ظرف دو ماه آینده و تا قبل از آغاز فصل گرما  که وظیفه تامین برق مورد نیاز صنایع تا زمان افتتاح پست برق اصلی را برعهده خواهد داشت از مصوبات بوده است.

وی تصریح کرد: تسریع در احداث نیروگاه خورشیدی کاخک که حدود دو ماه قبل، دستور و مجوز آن اخذ شده در این سفر مورد تایید قرار گرفت.

صفایی در مورد سفر وزیر نیرو به دو شهرستان اعلام کرد: تأمین اعتبار لازم برای خرید آب‌شیرین کن و اصلاح آب بجستان و تأمین اعتبار برای احداث ایستگاه پمپاژ آب تأمین اعتبار ویژه برای احداث تصفیه‌خانه و تکمیل شبکه فاضلاب شهرک فرهنگیان بجستان از مصوبات در حوزه آب در این شهرستان بود.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تأمین اعتبار لازم جهت اصلاح شبکه آب شهر یونسی و احداث دیوار ساحلی شهرک مهساب بجستان از دیگر مصوبات بود.

صفایی تاکید کرد: وزیر نیرو در سفر به بجستان دستور تسریع در برخی طرح‌ها و پروژه‌ها را شامل احداث مخزن سه هزار مترمکعبی، مخزن ۵۰۰ متر مکعبی، احداث سوله و چند مخزن آب روستایی و تسریع در احداث نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی و تأمین برق و گاز و سایر زیرساخت‌های مورد نیاز صنایع را نیز صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه