English

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد مروی:

احیای اعتماد و امید مردم به دولت مهم است

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب و ولی‌فقیه از رئیس‌ جمهور و دولت محترم رضایت دارند، این رضایتمندی نعمتی بزرگ و قوت قلبی برای تلاش مضاعف دولت در راه خدمت‌رسانی به مردم است.

احیای اعتماد و امید مردم به دولت مهم است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در سخنانی عنوان کرد: امسال سومین سالی است که از حضور پرفیض رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی در مشهد مقدس محروم هستیم و حقیقتاً این موضوع اندوهی بر دل ماست.

حجت‌الاسلام‌ مروی همچنین با اشاره به لغو سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب در حرم امام رضا(ع) برای سومین سال پیاپی به سبب رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مقابله با کرونا افزود: از اقدامات مؤثر دولت در مهار اپیدمی کرونا تقدیرمی کنیم.

تولیت آستان قدس رضوی این سخنان را در دیدار جمعی از علما و فضلای مشهد مقدس با رئیس جمهور در تالار ولایت حرم مطهر رضوی انجام شد اظهار کرد و ادامه داد: تلاش تحسین‌برانگیز و موفقیت‌آمیز دولت در حفاظت از جان هموطنان با کنترل و تقلیل شیوع ویروس کرونا در کشور قابل‌تقدیر است و امیدواریم به‌زودی این بیماری به‌طورکلی ریشه‌کن و شرایط به روال عادی بازگردد.

وی با اشاره به سفر استانی رئیس‌ جمهور به استان خراسان رضوی گفت: از رئیس‌ جمهور محترم که نخستین سفر استانی خود در سال و قرن جدید را از کنار مضجع نورانی و شریف حضرت ثامن‌الحجج(ع) آغاز کرده‌اند تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله این سفر منشاء تحول، برکات و نقطه عطفی در توسعه و پیشرفت استان خراسان رضوی و رفع مشکلات مردم باشد.

حجت‌الاسلام‌ مروی تاکید کرد: احیای اعتماد و امید مردم به دولت مهم است و سفرهای استانی و اقدامات و تصمیمات امیدوار کننده دولت، بارقه امید و نشاط را در دل مردم ایجاد کرده است.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب و ولی‌فقیه از رئیس‌ جمهور و دولت محترم رضایت دارند، این رضایتمندی نعمتی بزرگ و قوت قلبی برای تلاش مضاعف دولت در راه خدمت‌رسانی به مردم است.

وی یادآور شد: از ابتدای توفیق خادمی در بارگاه منور رضوی یکی از دعاهایم به درگاه الهی آن بود که خداوند متعال کمک کند تا بتوانم به‌گونه‌ای در آستان قدس رضوی عمل کنم که رهبر معظم انقلاب دغدغه آستان قدس را نداشته باشند.

حجت‌الاسلام‌ مروی خاطرنشان کرد: روحیه مردمی، تواضع و انگیزه خدمت صادقانه و بدون منت دولت به مردم ستودنی است و حضور بی‌واسطه و نزدیک رئیس‌ جمهور و وزیران در میان مردم و بررسی مستقیم مشکلات، تاکنون موفقیت‌هایی را به دنبال داشته و در آینده با عنایت خداوند متعالی و اخلاص مسئولان این توفیقات بیش‌ از پیش خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه