English

یعقوبعلی نظری:

مدیریت خوب اسکان زائران در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: حدود ۵۰۰ هزار نفر نیز در مدارس شهر مشهد با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ساکن شده اند.

مدیریت خوب اسکان زائران در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: امسال بعد از ۲ سال افتخار میزبانی از زائران بارگاه منوری رضوی نصیب استان ما شده است و با وجود اینکه تاکنون حدود چهار میلیون زائر وارد مشهد شده‌اند موضوع اسکان آنان به خوبی مدیریت شده است.

نظری این خبر را در حاشیه بازدید از کمیته‌های ستاد خدمات نوروزی شهر مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد و ادامه داد: با توجه به حجم و تراکم زائران در برخی موارد مشکلاتی جزیی پیش آمد که با تصمیم گیری به موقع مسوولان برای رفع این مشکلات اقدام شد.

استاندار خراسان رضوی همچنین افزود: تاکنون حدود ۸۰۰ هزار نفر در هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و اقامت‌گاه‌های رسمی و بخش‌های دیگری که از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مجوز دارند، سکنی گزیده اند.

وی تصریح کرد: حدود ۵۰۰ هزار نفر نیز در مدارس شهر مشهد با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ساکن شده اند و در بخش مسکن اضطراری سعی شد تا موضوع اسکان در سالن‌های ورزشی، خوابگاه‌ها، حسینیه‌ها و مساجد فراهم شود تا هیچ مشکلی در مورد اسکان زائران شکل نگیرد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به پل ارتباطی زائران برای اسکان اضافه کرد: زائرانی که در خصوص اسکان دچار مشکل هستند با شماره تلفن ۱۳۷ تماس برقرار کنند تا شرایط سکنای آنها فراهم شود.

نظری در ادامه روند بازدیدهای میدانی خود امروز از کمیته‌های ستاد خدمات نوروزی شهر مشهد بازدید کرد تا در جریان روند خدمات رسانی به زائران و مسافران نوروزی قرار گیرد که در حاشیه این بازدید، ضمن گفت و گوی مستقیم با مسافران و نیروهای خدمات رسان از تلاش‌های نیروهای مستقر در این کمیته‌ها تشکر کرد.

شایان ذکر است وی پس از بازدید از طرح های زیباسازی‌ و المان‌های نوروزی اجرا شده در خیابان های بهار و میدان‌های تقی‌آباد، احمدآباد و آزادی، راهی پایانه اتوبوسرانی و ایستگاه مترو میدان آزادی شده و از آنجا برای بازدید به میدان‌های قائم و جانباز شهر مشهد رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه