English

پلیس قم با همه توان و تجهیزات خود در خدمت زائران و مسافران نورزوی است

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس قم همه توان و تجهیزات خود را بکار گرفته تا زائران و مسافران نورزوی که به این استان سفر می کنند و یا از این استان عبور می کنند، هیچ مشکل امنیتی و ترافیکی نداشته باشند.

پلیس قم با همه توان و تجهیزات خود در خدمت زائران و مسافران نورزوی است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سردار "بهادر اسماعیلی" با حضور در برنامه زنده تلوزیونی"عید آمده " ضمن تبریک سال نو به تمامی شهروندان عزیز بیان داشت: پلیس قم همه توان و تجهیزات خود را بکار گرفته تا زائران و مسافران نورزوی که به این استان سفر می کنند و یا از این استان عبور می کنند، هیچ مشکل امنیتی و ترافیکی نداشته باشند.

وی با اعلام اینکه خدمت بی منت به شهروندان،زائران و مسافران نوروزی ،وظیفه پلیس است، گفت:  توفیقات پلیس در گرو خدمت بی منت به آحاد جامعه است  و کسب رضایت مردم اولویت اصلی پلیس قم در ایام نوروزی،بلکه در همه ایام است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به ماموریت خطیر نیمه شعبان و کنگره عظیم این روز مسعود در مسجد مقدس جمکران افزود: خدمت رسانی به زائران و مسافران و آحاد مردم امری پسندیده و  ارزشمند در نظام اسلامی است بنابراین پلیس وظیفه بسیار مهم، حساس و خطیری بر عهده دارد و آن برقراری نظم و امنیت و آرامش است و بی شک چنین مسئولیت مهمی،بی اجر و پاداش اخروی نمی ماند.

وی تصریح کرد: افزایش مشارکت‌های مردمی موجب ایجاد امنیت پایدار و افزایش احساس امنیت در شهروندان می‌شود.

سردار اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود، عجله و شتاب در رانندگی را از عوامل اصلی وقوع تصادفات دانست و از رانندگان خواست، فقط به مقصد فکر نکنند و مسیر را نیز جزو سفر بدانند و با سرعت مطمئنه و مجاز و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کنند، مراقب اموال خود باشند و هر گونه موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند و در صورت داشتن پیشنهاد و یا انتقاد در خصوص عملکرد پلیس استان با سامانه 197 تماس حاصل کرده و مطرح کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه