English

آیت الله سید احمد علم الهدی:

طبق فرمایش مقام معظم رهبری در پیچ تاریخی قرار داریم

امام جمعه مشهد بیان کرد: همه هیجان، توجه و حرکت‌های جهادی قوی و نیرومند ما با توجه خاص وجود مقدس امام زمان(عج) معنا می یابد و زمان حال ما را نیز آن حضرت اداره می‌کند.

طبق فرمایش مقام معظم رهبری در پیچ تاریخی قرار داریم

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد در سخنانی عنوان کرد: وقتی مردم عدالتخواه و استکبار ستیز شوند، زمینه ظهور امام عصر(عج) فراهم می‌شود.

آیت الله علم الهدی این سخنان را در خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار کرد و ادامه داد: وقتی مردم در مقابل دشمنان قیام و حرکت می‌کنند و به استکبار ستیزی می‌پردازند، مستکبر و ظالم به فکر کشتار و براندازی آنها می افتد، اما  اگر مردم حاکمیت ظلم را بپذیرند، ظالم با آنها کاری ندارد.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: اگر شیعیان منطقه شرقی عربستان با ظالم کاری نداشتند، حکومت‌شان هم با آنها کاری نداشته و این جنایات را مرتکب نمی‌شد، اما چون آنها در مقابل ظلم و استکبار جنگیدند، در اقدامی وحشیانه جوان ۱۷ ساله آنها را گردن زدند.

آیت الله علم الهدی همچنین در ادامه این سخنان افزود: ظلم  و جور وقتی افزایش می‌یابد، امام زمان(عج) ظهور می کند تا جهان را پر از عدل و داد کند.

امام جمعه مشهد متذکر شد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری در پیچ تاریخی قرار داریم و دشمنان، اسراییل را درست کردند تا سفره اسلام را از این منطقه جمع کنند، اما اکنون پس از ۷۰ سال، اسراییل به ذلت و شکست افتاده است.

وی در ادامه با اشاره به نیمه شعبان اضافه کرد: همه هیجان، توجه و حرکت‌های جهادی قوی و نیرومند ما با توجه خاص وجود مقدس امام زمان(عج) معنا می یابد و زمان حال ما را نیز آن حضرت اداره می‌کند که تحلیل این موضوع بستگی به فهم و آگاهی ما دارد .

آیت الله علم الهدی تاکید کرد: روایات متواتری از شیعه و اهل سنت از پیامبر (ص)نقل شده که اگر از عمر دنیا یک روز باقی نماند، در همان یک روز مردی از اهل بیت من مبعوث خواهد شد و دنیا را پر از عدل و داد می‌کند، همانطور که پر از ظلم و جور شده باشد.

وی گفت: از سوی دیگر عده‌ای از افراد کوته‌فکر معتقدند، هر اقدام اصلاحی و حرکت مبارزاتی با استکبار و ظالم که برای اصلاح مفاسد صورت بگیرد، فایده ای نداشته، چراکه تا زمین پر از ظلم و جور نشود، امام زمان(عج) ظهور نمی‌کند.

آیت الله علم الهدی یادآور شد: وقتی مردم به این نتیجه می‌رسند که جز حاکمیت الهی هیچ چیز نمی‌تواند عدالت و انسانیت را تامین کند، در اجرای حاکمیت الهی به دنبال مظهر خدا می گردند و آن مظهر، امام زمان(عج) است که در پس پرده غیبت با سرانگشت خود همه‌ امور را جهت می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه