English

در قالب پویش اهدای کتاب اهدای دانایی صورت گرفت؛

اهدای ۲۷۰۰ جلد کتاب توسط آبفای استان اصفهان به کتابخانه‌های عمومی

2700 جلد کتاب در قالب 8 عنوان توسط روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به اداره کل کتابخانه‌های عمومی اهدا شد.

اهدای 2700 جلد کتاب توسط آبفای استان اصفهان به کتابخانه‌های عمومی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کتاب های اهدایی آبفای استان اصفهان به کتابخانه‌های عمومی در قالب پویش اهدای کتاب اهدای دانایی و به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی و با هدف آشنا سازی کودکان و نوجوانان با روش های صحیح مصرف آب به کتابخانه های تحت پوشش اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان اهدا شده است.

«منظومه آبکی»، «دوست دارم پیشم بمونی»، «دوبی و نانی»، «چیک چیکو 2» ، «چیک چیکو 3 »، «چرا اینقدر تشنمه آخه!»، «آبان شهر» و «قهرمانان کوچک، محافظان آب» 8 عنوان کتابی است که شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در دو سال اخیر با هدف آموزش مدیریت مصرف بهینه آب به کودکان و نوجوانان در قالب شعر کودکانه و داستان منشتر کرده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان در آیین اهدای این کتاب ها به 211 باب کتابخانه عمومی سطح استان با تقدیر از این اقدام فرهنگی ابراز امیدواری کرد با مطالعه این کتاب ها توسط کودکان و نوجوانان، فرهنگ بهینه مصرف آب در سراسر استان از همان دوران کودکی نهادینه شود.

امیر هلاکویی خاطرنشان کرد: نشست‌های ادبی و قصه گویی، برنامه های معرفی کتاب و برگزاری مسابقات کتابخوانی از برنامه های اداره کل کتابخانه های عمومی با همکاری آبفای استان اصفهان در سال آینده است.

گفتنی است؛ شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از سال 1398 تاکنون در مجموع 20 عنوان کتاب آموزش مدیریت مصرف بهینه آب منتشر و بین علاقه مندان عرضه کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه