English

یعقوبعلی نظری:

رمز موفقیت در همه عرصه ها، اعتماد و صداقت مبتنی بر دین است

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: بسیاری از مشکلات اقتصادی در داخل استان قابل حل است و ذیل قرارگاه مشترک پشتیبانی و حمایت از فعالیتهای اقتصادی استان، قرارگاه تشکلهای مردمی با مدیریت رییس اتاق بازرگانی ایران تشکیل شد.

رمز موفقیت در همه عرصه ها، اعتماد و صداقت مبتنی بر دین است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: رمز موفقیت در همه عرصه ها از جمله بخش اقتصادی، اعتقاد، اعتماد و صداقت مبتنی بر دین است، برای توسعه صادرات و رونق اقتصادی نیز در داخل کشور  به ایجاد اعتماد بین طرفین، صادقانه کار کردن و داشتن هدف و انگیزه نیاز است.

نظری افزود: روزی در هشت سال دفاع مقدس به دنبال حفظ کیان کشور با تکیه بر اعتقادات دینی و باورهای خود بودیم، امروز با همان دیدگاه و نگرش به دنبال توسعه در عرصه اقتصادی هستیم، لذا اگر صحبتی از صادرکننده در نظام مقدس اسلامی می شود به معنای ارتقای کیفیت کالا در هر حد عالی، عمل به وعده ها و تضمین کیفیت است.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: در نشستی که اخیرا با رییس جمهوری داشتم، اعلام کردم که اگر هم در داخل کشور با کمبود برخی اقلام کالایی مواجه شویم نباید صادرات کالا متوقف شود زیرا اخلاق صادراتی و عمل به تعهدات، بر باقی مسائل تقدم دارد.

وی تصریح کرد: بسیاری از مشکلات اقتصادی در داخل استان قابل حل است و ذیل قرارگاه مشترک پشتیبانی و حمایت از فعالیتهای اقتصادی استان، قرارگاه تشکلهای مردمی با مدیریت رییس اتاق بازرگانی ایران تشکیل شد که می توان در این قرارگاه چند تشکل مشورتی یا کارگروه های مختلف تشکیل داد تا هفته ای یک تا ۲ مرتبه مسائل اقتصادی از جمله صادرات مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

نظری اظهار کرد: مسائل اقتصادی قابل حل در استان خراسان رضوی، در اسرع وقت گره گشایی می شود و مسائلی که ریشه آن به تهران بازمی گردد، به وزیران یا مسوولان مرتبط در مرکز کشور ارسال می شود تا خواسته های استان پیگیری و حل شود.

استاندار خراسان رضوی یادآور شد: اغلب مشکلات اقتصادی قابل حل است اما فعالان اقتصادی بیشتر به بیان مشکلات می پردازند تا به پیدا کردن راهکار برای حل آنها بیندیشند، اگر قرارگاه تشکلهای مردمی هفته ای حداقل یک گروه مشاوره ای در بخشهای مختلف اقتصادی تشکیل دهد مسوولان مرتبط خوانده خواهند شد تا مشکل ریشه یابی و حل شود.

نظری در مراسم قدردانی از صادرکنندگان خراسان رضوی در محل اتاق بازرگانی مشهد خاطرنشان کرد: نباید انتظار داشت برای انجام کار همه چیز مهیا باشد، در ایران با نگاه های اعتقادی کارها انجام می شود و صرفا هدف اقتصادی مدنظر نیست بلکه در آنها اهداف فرهنگی نیز دنبال می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه