English

یعقوبعلی نظری:

تشکیل قرارگاه پشتیبانی و حمایت از فعالیتهای اقتصادی خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: انسجام و وحدت ۲ عامل مهم در پیشبرد همه امور است و تلاش ما حفظ و تقویت این ۲ مولفه در سراسر استان است.

تشکیل قرارگاه پشتیبانی و حمایت از فعالیتهای اقتصادی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی اعلام کرد: امنیت، حاصل هم افزایی و تعامل همه ارکان مسوول و امری راهبردی است و حفظ امنیت عمومی، موجب امنیت روانی جامعه می شود.

نظری این سخنان را در دیدار با فرماندهان انتظامی استان اظهار کرد و در ادامه آن اضافه کرد: با وجود همه مشکلات موجود، نیروهای انتظامی توانسته‌اند در مسیر حفظ امنیت جامعه گامهای موثری بردارند.

استاندار خراسان رضوی همچنین افزود: انسجام و وحدت ۲ عامل مهم در پیشبرد همه امور است و تلاش ما حفظ و تقویت این ۲ مولفه در سراسر استان است و نیروی انتظامی با نگاه ارتقایی و رو به جلو باید گام بردارد و عوامل مخل امنیت را برطرف کند.

وی همچنین تصریح کرد: نیروی انتظامی نقش موثری در فرایندهای اقتصادی دارد و با عملکرد تاثیرگذار خود موجب جلوگیری از اختلال اقتصادی می‌شود.

استاندار خراسان رضوی یادآور شد: قرارگاه پشتیبانی و حمایت از فعالیتهای اقتصادی استان تشکیل شده است و کار قرارگاهی یعنی اقدام عملیاتی و با پشت میز نشستن کارها پیش نمی‌رود و باید وسط میدان بود.

نظری در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن عید نوروز پیش‌بینی می‌شود در این ایام حجم بالای زائر را در استان شاهد باشیم از این رو باید همه بخش‌های استان آمادگی کامل برای میزبانی مطلوب را داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه