English

محدودیت تردد خودروها و موتورسیکلتها در بافت جهانی ویژه نوروز ۱۴۰۱

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد با بیان اینکه بافت جهانی و بافت تاریخی در حال آماده شدن برای نوروز است، گفت: یکی از اقداماتی که برای نوروز ۱۴۰۱ در حال انجام است، محدود کردن تردد در عرصه جهانی است.

محدودیت تردد خودروها و موتورسیکلتها در بافت جهانی ویژه نوروز 1401

به گزارش خبرگزاری موج یزد، احمد آخوندی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد از محدودیت تردد در ایام نوروز در بافت تاریخی خصوصا عرصه جهانی برای خودروها و موتورسیکلتها خبر داد.

احمد آخوندی با بیان اینکه بافت جهانی و بافت تاریخی یزد در حال آماده شدن برای نوروز است، گفت: یکی از اقداماتی که برای نوروز ۱۴۰۱ در حال انجام است، محدود کردن تردد در عرصه جهانی است.

وی با بیان اینکه مدیریت تردد با اهتمام و همکاری شهرداری در دست بررسی است تصریح کرد: برای نوروز هزار و چهارصدویک پیاده محوری با رویکرد محدود کردن تردد خودروها و موتورسیکلتها در بافت تاریخی اجرا خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه سرویس های بهداشتی بافت تاریخی نیز در حال آماده شدن برای استفاده گردشگران نوروزی است، گفت: دوسرویس بهداشتی در حال بهسازی و مرمت هستند تا بتوانند در ایام نوروز مورد استفاده باشند.

وی با بیان اینکه این سرویس‌ها جوابگوی نیاز گردشگران نخواهد بود، گفت: مساجد نیز دراین ایام در بافت تاریخی باز و سرویس های بهداشتی آنها نیز مورد استفاده گردشگران و مسافران قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه