English

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده؛

هرمزگان پایلوت تدوین سند مهندسی فرهنگی کشور

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: هرمزگان جز ۱۰ استان پایلوت تدوین سند مهندسی فرهنگی کشور است، تمامی دستگاه های فرهنگی استان برای ضعف یابی این طرح باید پای کار باشند.

هرمزگان پایلوت تدوین سند مهندسی فرهنگی کشور

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در آئین رونمایی از برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی استان هرمزگان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید رضا عاملی دبیر شورای انقلاب فرهنگی کشور عنوان کرد: از یک سال پیش مسأله تهیه برش استانی نقشه فرهنگی استان هرمزگان در دستور کار قرار گرفت و با تعریف کارگروه‌های های مختلف کار به پیش رفته است.

وی اظهارداشت: تهیه برش استانی نقشه فرهنگی استان اقدامی بسیار مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری است و موارد گنجانده شده در برش استانی باید تبدیل به برنامه عملیاتی شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۱ سالی است که هرمزگان باید به صورت جدی بر این برش تمرکز کند و جز ۱۰ استان پایلوت کشور است، گفت: با ضعف‌یابی این طرح مباحث به سراسر کشور تسری خواهد یافت و در این شرایط همه دستگاه های فرهنگی باید پای کار باشند.

وی با بیان اینکه زمان کم است و دستگاه های اجرایی باید مفاد را به برنامه‌های خود تبدیل و جهت حرکت خود را متناسب با این مفاد هماهنگ کنند افزود: سند فرهنگی-اجتماعی استان فعلا متوقف شده است اما پس از نهایی شدن نقشه مهندسی فرهنگی هرمزگان این اقدام نیز پیگیری خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه