English

محمد اهلی:

قراردادهای راکد در شهرک های صنعتی اردبیل فسخ می شود

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: قراردادهای راکد و بلاتکلیف مانده از سوی سرمایه گذار در استان تعیین تکلیف شده و در صورت لزوم فسخ می شود.

قراردادهای راکد در شهرک های صنعتی اردبیل فسخ می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل در چهارمین جلسه هیات حل اختلاف و داوری در سال جاری گفت: بر اساس قانون، موظف به بازپس گیری اراضی راکد از صاحبان قراردادهای بلاتکلیف هستیم که بدین منظور در طول سال چندین جلسه هیات حل اختلاف و داوری در شرکت شهرکهای صنعتی برگزار می شود تا ضمن بررسی قراردادهای راکد، این نوع قراردادها تعیین تکلیف شده و در صورت لزوم فسخ می شود.

وی افزود: هدف از برگزاری جلسات هیات حل اختلاف که با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و طرف های قرارداد برگزار می شود، رسیدگی به وضعیت قراردادهای راکد است تا در صورتی که زمینی بلاتکلیف مانده و از سوی سرمایه گذار به صورت راکد رها می شود، تعیین تکلیف شده و اراضی آزاد شده به سرمایه گذاران واقعی واگذار شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: در صورت عدم آزاد سازی این اراضی راکد، با گذشت زمان دیگر زمینی در شهرکهای صنعتی وجود نخواهد داشت تا به سرمایه گذاران واقعی واگذار شود و شهرکهای صنعتی جولانگاه دلالان و فرصت طلبان خواهد شد.

اهلی بیان کرد: خوشبختانه امروز شاهد برگزاری چهارمین جلسه هیات حل اختلاف در سال 1400 بودیم که در این جلسه تعداد 45 قرارداد راکد مورد بررسی قرار گرفت که نتیجه آن منتهی به مهلت به برخی از قراردادها و یا فسخ برخی دیگر از سوی داور شد.

وی از صاحبان قراردادهای راکد دعوت نمود تا هرچه سریعتر نسبت به تکمیل طرح صنعتی خود اقدام کرده و یا در صورتی که قادر به اجرای طرح خود نیستند نسبت به فسخ قرارداد اقدام کنند، در غیر اینصورت قراردادهای راکد با حکم قضایی خلع ید شده و فسخ خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل در پایان اشاره ای هم به نحوه خرید و فروش اراضی در شهرکهای صنعتی کرد و گفت: بر اساس قانون هرگونه خرید و فروش اراضی و یا واحدهای تولیدی خارج از مجوز شرکت شهرکهای صنعتی وجاهت قانونی نداشته و به طور حتم، موجب ضرر و زیان خریداران خواهد شد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه