English

فرماندار رشت در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رشت، تاکید کرد؛

لزوم ارتقاء کیفیت آموزش در مهد های کودک / شناساندن فرصت ها و آسیب های فضای مجازی به دانش آموزان

فرماندار رشت با اشاره به انتقال مدیریت مهد‌های کودک از سازمان بهزیستی به وزارت آموزش و پرورش، اظهار داشت: مهد های کودک باید به لحاظ برخورداری از شاخص های آموزشی، تجهیز و آماده‌سازی مکانی با استانداردهای مورد نظر‌آموزش و پرورش منطبق باشند.

لزوم ارتقاء کیفیت آموزش در مهد های کودک / شناساندن فرصت ها و آسیب های فضای مجازی به دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، حمیدرضا امام پناهی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رشت با تبریک ولادت امیرالمومنین(ع) و روز مرد، اظهار داشت: حوزه آموزش و پرورش بیشترین آسیب را از همه گیری ویروس کرونا به خود دیده است و باید با برنامه ریزی های هدفمند سعی در کاهش عقب ماندگی و تبعات اختلال در امور آموزشی دوران کرونا نمود.

فرماندار رشت با اشاره به انتقال مدیریت مهدهای کودک از سازمان بهزیستی به وزارت آموزش و پرورش، اظهار داشت: مهد های کودک باید به لحاظ برخورداری از شاخص های آموزشی، تجهیز و آماده‌سازی مکانی با استانداردهای مورد نظر‌آموزش و پرورش منطبق باشند.

 مقام عالی دولت در مرکز استان با اشاره به ضرورت آموزش غیر حضوری در دوران همه‌گیری کرونا و استفاده فراوان از فضای مجازی در این زمینه، خاطر نشان کرد: با توجه به عدم تفکیک محتوای مفید و مضر مطالب در فضای مجازی، فعالیت دانش آموزان در این فضا از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

 وی با تاکید بر آگاهی و بینش بالای نسل جدید، اظهار داشت: نسل کنونی به عنوان نیروهای مدیریتی آینده کشور نیاز به استفاده از آموزش تحلیلی و اقناع فکری در برابر مطالب مسموم موجود در فضای مجازی دارند که این موضوع دلیلی بر اهمیت رسالت معلمان و اساتید دانشگاه است.

 دکتر امام پناهی بر استفاده از توان خیرین در تجهیز و تامین هزینه جاری مدارس تاکید و اظهار امیدواری کرد با پشت سر گذاشتن پیک ششم همه گیری کرونا شاهد حضور دوباره دانش آموزان در مدارس باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه