English

سردار حسین اشتری:

امنیت از ستون‌های اصلی پلیس به شمار می‌رود

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در راستای تشدید طرح‌های برخورد با اراذل و اوباش در روز‌های گذشته تعداد زیادی از مخلان نظم و امنیت و اراذل با همت پلیس در سراسر کشور دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

امنیت از ستون‌های اصلی پلیس به شمار می‌رود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سخنانی عنوان کرد: سربازان ولایت در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در هر شرایطی با روحیه جهادی و انقلابی انجام وظیفه می‌کنند زیرا که امنیت خط قرمز پلیس است و با تمام وجود با اقتدار، تدبیر و برنامه ریزی انجام وظیفه خواهد کرد.

سردار اشتری این سخنان را در آیین افتتاح مرکز آموزش عمومی شهید مطهری در نیشابور اظهار کرد و در ادامه افزود: پلیس با تجهیزات نوین و توجه به اصل کارآمدی در مسیر هوشمندی گام برمی‌دارد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین متذکر شد: امنیت و خدمتگزاری از موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری است بخش انتظامی کشور در موضوع امنیت از ستون‌های اصلی به شمار می‌رود و پلیس در موضوع خدمتگزاری به مردم اراده‌ای راسخ و مستحکم دارد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

وی در ادامه تاکید کرد: امروز امنیت باثبات و فراگیری در کشور برقرار است و به برکت خون شهدا، هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری و حضور مردم همیشه در صحنه و مجاهدت مجموعه‌های انتظامی، نظامی، امنیتی و قضایی، شاهد این اقتدار و امنیت هستیم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در راستای تشدید طرح‌های برخورد با اراذل و اوباش در روز‌های گذشته تعداد زیادی از مخلان نظم و امنیت و اراذل با همت پلیس در سراسر کشور دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار اشتری در خاتمه خاطرنشان کرد: وجود مراکز آموزشی انتظامی اثرات بسیار خوبی دارد و ضمن فراهم سازی شرایط آموزشی برای انجام خدمت مقدس سربازی، در ایجاد نظم و امنیت نیز نقش مهمی دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه