English

آمادگی کامل نیروی انتظامی برای تامین نظم و امنیت انتخابات در اصفهان

فرمانده انتظامی استان گفت: پیش نیاز و مولفه اصلی شرکت مردم در انتخابات وجود نظم و امنیت است که نیروی انتظامی برای تامین امنیت انتخابات دوم اسفند ماه آمادگی کامل دارد.

آمادگی کامل نیروی انتظامی برای تامین نظم و امنیت انتخابات در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی در جلسه توجیهی آموزشی روئسا و فرماندهان کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان اصفهان گفت:پیش نیاز و مولفه اصلی و اساسی شرکت مردم در انتخابات وجود نظم و امنیت است که نیروی انتظامی برای برقرای نظم و امنیت انتخابات پیش رو در آمادگی کامل قرار دارد.

وی افزود: اولین ومهم ترین هدف از برگزاری این همایش تامین نظم و امنیت انتخابات پیش رو و انجام آخرین هماهنگی های لازم در این خصوص می باشد.

سردار معصوم بیگی گفت:دومین هدف، آخرین ارزیابی ها از عملکرد انتظامی سطوح مختلف در استان اصفهان و عملکرد پلیس این استان درسال جاری می باشد که بحمدلله همه مولفه های امنیت مثبت است و جرایم درمناطق آلوده و کانون های جرم کنترل شده است.

وی ادامه داد: هدف سوم از برگزاری این جلسه تبیین و توجیه آخرین دستورالعمل ها و ابلاغیه های صادره نیروی انتظامی به رده های اجرایی است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: "مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دوم اسفند ماه پیش روی می تواند دوستان را خوشحال و دشمنان را مایوس کند" که امیدوارم مردم با احساس مسئولیتی که دارند شرکت حداکثری داشته باشند و یکبار دیگر وحدت و انسجام خود را به نمایش گذاشته و دشمنان را مایوس کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه