English

سردار مهدی معصوم بیگی:

اصفهان یکی از استان های امن کشور است

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: استان اصفهان یکی از استان های امن کشور است و توانسته توفیقات بسیار خوبی کسب کند.

اصفهان یکی از استان های امن کشور است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی در دیدار پیشوای اعظم ارامنه جنوب ایران ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت عیسی (ع) و همچنین سال نو میلادی گفت: بحمداله امنیت بسیار خوبی هم در کشور و هم در استان اصفهان به لحاظ تلاش هایی که صورت می گیرد وجود دارد.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: مردم ایران یک مردم واحد، متحد و منسجم هستند، همه به هم عشق می ورزند و مذاهب و اقوام متعدد در کنار هم زندگی مسالمت آمیز دارند که در جهان کم نظیر است.

وی افزود: در قرآن کریم که کتاب مقدس و آسمانی ما مسلمانان است نیز عبارات احترام آمیزی نسبت حضرت مسیح و حضرت مریم آمده است، در آموزه های دینی ما، حضرت مریم به عنوان بانوی برتر جهان در کنار حضرت فاطمه (س) قرار داده شده و همچنین قائل هستیم که حضرت عیسی (ع) با ظهور حضرت مهدی (عج) رجعت کرده و جهان را پر از عدالت، دوستی و محبت می کنند. بنابر این نگاه مسلمانان به ارامنه به ویژه حضرت مسیح و حضرت مریم (س) نگاه مقدسی بوده و همیشه با تکریم و احترام است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به اقدامات نیروی انتظامی در جهت ایجاد فضایی امن و آرام برای مردم به ویژه هموطنان ارمنی و گردشگران خارجی اشاره کرد و گفت: امنیت بسیار خوبی هم در کشور و هم در استان اصفهان به لحاظ تلاش هایی که صورت می گیرد وجود دارد و در ارزیابی هایی که انجام شده، استان اصفهان یکی از استان های امن کشور است و توانسته توفیقات بسیار خوبی کسب کند و نظر سنجی هایی که انجام شده حاکی از این است که رضایتمندی مردم از اقدامات پلیس در شرایط بسیار ایده آلی قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه