English

فرمانده انتظامی کرمانشاه:

سطح امنیت فعلی در کرمانشاه قابل‌قبول است

سردار علی اکبر جاویدان در مراسم افتتاحیه ساختمان کلانتری 12 اسلام آبادغرب گفت: امروز شاهد وقوع جرائم خشن حداقلی در استان کرمانشاه هستیم و امنیت موجود با توجه به مرزی بودن استان قابل‌قبول است.

سطح امنیت فعلی در کرمانشاه قابل‌قبول است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس برای تامین امنیت مردم و ایجاد فضایی امیدوارکننده در جامعه با کسی تعارف ندارد و قاطعانه به مقابله با افراد و گروه‌هایی می پردازد که قصد ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی را دارند.

سردار علی اکبر جاویدان در مراسم افتتاحیه ساختمان کلانتری 12 اسلام آبادغرب که با حضور فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امنیت نیاز اساسی هر جامعه و زیرساخت توسعه و پیشرفت آن به شمار می رود که پلیس عهده دار تامین و برقراری آن شده است.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار می‌تواند جامعه را به سمت رونق و پیشرفت سوق دهد، گفت: در این راستا ماموران جان برکف انتظامی شبانه روز تلاش می کنند تا بتوانند امنیت موجود را ارتقاء بخشیده و رضایت عموم را جلب کنند.

جاویدان تصریح کرد: همواره افرادی به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه به منظور رسیدن به اهدافشان هستند، اما سد پلیس مستحکم‌تر از آن است که این عده بتوانند خللی در تامین نظم و امنیت ایجاد کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به تلاش های پلیس کرمانشاه در راستای برقراری نظم و امنیت گفت:  وی گفت: برخورد با پدیده‌های قاچاق و احتکار کالا، برخورد با پدیده سرقت و مقابله قاطعانه با قاچاقچیان، محتکران و سارقان از جمله مهمترین برنامه های امسال پلیس است که خوشبختانه نتایج خوبی نیز مانند افزایش 25 درصدی کشفیات قاچاق و کاهش سرقت های مهم و خشن حاصل شده است.

جاویدان در پایان از تلاش های پلیس اسلام آبادغرب نیز قدردانی و خواستار همکاری و تعامل بیشتر دستگاه های اجرایی استان با ماموران انتظامی در حفظ امنیت عمومی شهروندان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی