English

اجرای طرح بزرگ ارتقاء امنیت اجتماعی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به طرح بزرگ ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر کرمانشاه، گفت: این طرح توسط پلیس امنیت عمومی، پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس امنیت اقتصادی و پلیس‌راه عملیاتی می گردد.

اجرای طرح بزرگ ارتقاء امنیت اجتماعی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: در طرح بزرگ ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر کرمانشاه که به مدت 48 ساعت اجرا شد نتایج خوبی به دست آمد و یکی از برنامه‌های اجراشده در طرح بزرگ ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر کرمانشاه، توقیف و اعمال قانون وسایل نقلیه متخلف بود که در این راستا 706 دستگاه با برخورد پلیس مواجه شدند.

 وی ادامه داد: از این تعداد وسایل نقلیه، 654 دستگاه توسط پلیس‌راه و راهور اعمال قانون و 52 دستگاه نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 سردار جاویدان تصریح کرد: از مجموع خودروهای یادشده 169 دستگاه به خاطر عدم نصب پلاک، مخدوش و یا ناخوانا بودن توقیف و یا اعمال قانون شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین به اهم اقدامات صورت گرفته توسط پلیس‌های تخصصی نیز اشاره کرد و گفت: در این طرح 392 مورد تذکر در خصوص بد پوششی و بدحجابی توسط پلیس امنیت عمومی ارائه و از 37 نفر نیز به همین دلیل تعهدات لازم اخذ شد.

 وی ادامه داد: در طی این 48 ساعت 103 فقره تخلف کشف حجاب در داخل خودرو ثبت، 35 نفر در رابطه با موضوعات امنیت اخلاقی دستگیر و 15 فقره پرونده قضائی نیز برای این افراد تشکیل شد.

سردار جاویدان تصریح کرد: از دیگر اقدامات پلیس امنیت عمومی استان کشف 92 قبضه سلاح، 48 تیغه خشاب، 364 عدد فشنگ جنگی و شکاری، دستگیری 96 نفر که در میان آن‌ها 39 تن از اراذل‌واوباش و 9 نفر از اتباع غیرمجاز افغانی هم دیده می‌شد.

 رئیس پلیس کرمانشاه ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان نیز در راستای اجرای طرح موفق به کشف 50 گرم طلا و 36 دستگاه گوشی سرقتی، کشف بیش از 50 فقره سرقت ازجمله 10 فقره سرقت منزل و مغازه، دستگیری 10 نفر سارق و کشف 4 دستگاه خودروی مسروقه شدند.

 وی در خصوص اقدامات پلیس امنیت اقتصادی نیز گفت: مأموران این پلیس با زیر نظر گرفتن بازار طلافروش‌ها و خیابان گمرک موفق به دستگیری 8 نفر از دلالان غیرمجاز ارز شدند.

 سردار جاویدان تصریح کرد: در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز 211 کیلوگرم انواع مواد و حدود یک هزار حبه قرص روان‌گردان و مخدر کشف، 7 دستگاه خودرو توقیف و یک باند نیز منهدم شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در همین راستا 77 نفر از قاچاقچیان، خرده‌فروشان، معتادان متجاهر و عوامل مربوط با باندهای مواد مخدر نیز شناسایی و در عملیات‌هایی جداگانه دستگیر و 22 باب منزل و مغازه که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد نیز پلمپ شد.

وی کشف 104 حلقه لاستیک، 2200 قلم دارو، چند قلم لوازم‌خانگی قاچاق و همچنین 383 لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز از دیگر اقدامات صورت گرفته در طرح بزرگ ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر کرمانشاه اعلام کرد و گفت: پلیس قاطعانه با هرگونه ناامنی و بی‌انظباطی اجتماعی برخورد و اجازه عرض‌اندام به مجرمان را نمی‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه