English

رد رشوه ۲۰۰ میلیون ریالی مأموران پلیس کرمانشاه در مقابل احتکار

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 972 بطری الکل طبی و یک هزار جفت دستکش احتکار شده در شهر کرمانشاه با تلاش مأموران پلیس کرمانشاه خبر داد.

رد رشوه 200 میلیون ریالی مأموران پلیس کرمانشاه در مقابل احتکار

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: مأموران پلیس کلانتری 22 بهمن پس از دریافت گزارشی در خصوص این‌که 2 نفر با یک دستگاه پژو 206 اقدام به حمل و توزیع خارج شبکه مواد ضدعفونی‌کننده می‌کنند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قراردادند.

وی ادامه داد: در همین راستا مأموران پلیس با تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی این افراد شده و پس از بازجویی‌های انجام‌شده موفق به شناسایی انبار احتکار مواد ضدعفونی‌کننده و وسایل بهداشتی واقع در شهرک فرهنگیان فاز یک شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در باز‌رسی از انبار موردنظر که نمایندگان دستگاه قضائی، تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز حضور داشتند، 972 بطری الکل طبی و یک هزار جفت دستکش یک‌بارمصرف احتکار شده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ارزش محموله‌های کشف‌شده احتکاری طبق نظر کارشناسان به یک میلیارد و 500 میلیون ریال می‌رسد.

وی همچنین با اشاره به دستگیری 4 نفر در این رابطه، افزود: صاحب انباری برای جلوگیری از بازرسی مأموران پلیس، به آن‌ها پیشنهاد رشوه 200 میلیون ریالی را مطرح کرد اما همکاران پاک دست ما با رد این پیشنهاد به وظیفه قانونی خود عمل کردند.

سردار جاویدان در ادامه از معرفی افراد دستگیرشده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور که به استان کرمانشاه نیز رسیده است، گفت: پلیس قاطعانه با افراد محتکر و یا آن‌هایی که اقدام به تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی‌کننده تقلبی می‌زنند قاطعانه برخورد می‌کند.

وی گفت: در این مقطع زمان که همه باید متحد و هم‌صدا برای مقابله با این بیماری بجنگیم متأسفانه عده‌ای هستند که تنها به منافع شخصی خود فکر کرده و دست به اقدامات نابجایی می‌زنند اما این افراد بدانند از اقتدار پلیس در امان نخواهند ماند.

سردار جاویدان در پایان و با تأکید بر اینکه برخورد پلیس و دستگاه قضائی با چنین افراد سودجویی مقتدرانه برخورد می‌کنند از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از احتکار یا توزیع لوازم بهداشتی و ضدعفونی‌کننده‌های تقلبی موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی