English

غلامعلی صادقی:

حمایت دستگاه قضا از مجموعه هایی که خدمت می کنند

رییس کل دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: معاندان اختلاس‌ها و تصرف اموال دولتی توسط معدودی از مسوولان را در فضای مجازی بزرگ و سیاه نمایی می کنند.

حمایت دستگاه قضا از مجموعه هایی که خدمت می کنند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، غلامعلی صادقی رییس کل دادگستری خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: معاندان اختلاس‌ها و تصرف اموال دولتی توسط معدودی از مسوولان را در فضای مجازی بزرگ و سیاه نمایی می کنند اما انصافا در قیاس با خیلی کشورهای دیگر، پرونده های جرایم کارکنان دولت در کشور بسیار ناچیز است.

صادقی این سخنان را در مراسم افتتاح شعب همیاران صلح شوراهای حل اختلاف مستقر در بوستانها و محلات شهرداری مشهد اظهار کرد و در ادامه گفت: مسوولان با دلسوزی مشغول انجام وظیفه هستند، اما گاهی سیاه نمایی هایی نسبت به انقلاب صورت می گیرد.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: دستگاه قضا از مجموعه هایی که خدمت می کنند حمایت می کند و شورای شهر و مدیریت شهری مشهد نیز بنای خدمت به مردم دارند لذا از این مجموعه ها حمایت می شود تا خدمات بهتری برای زائران و مجاوران به انجام برسانند.

وی در ادامه متذکر شد: اقدامات مشهد در حوزه شهر ترمیمی بسیار خوب است و همه نهادها و مردم همراهی لازم را دارند، روز گذشته نیز از طریق میانجیگری و صلح و سازش یک مشکل چند صد میلیاردی در مشهد حل شد.

صادقی تاکید در: باید از ظرفیت‌های مردمی و شوراهای حل اختلاف برای حل مشکلات مردم استفاده کرد و افتتاح شعب همیاران صلح در بوستانهای مشهد نیز اقدامی قابل تقدیر است و از این اقدام خوب حمایت می کنیم.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی یادآور شد: حل اختلافات مردم توسط معتمدان آنها اولویت کار دستگاه قضاست و تا کنون اقدامات خوبی در این حوزه در مشهد اتفاق افتاده است و قصد داریم در مراحل بعدی نیز اختلاف بین مردم و شهرداری‌ها را با تشکیل شعب ویژه حل و فصل کنیم.

صادقی در خاتمه این سخنان خاطرنشان کرد: ساخت و سازها، مالکیت و موضوعاتی از این قبیل در حال حاضر در شعب ویژه‌ای در دادگستری مشهد رسیدگی می‌شود اما پیگیری امور در قالب صلح و سازش مورد تاکید است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه