English

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس:

توان تولید در شهرک صنعتی مرزن آباد افزایش یافت

نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: توان تولید در شهرک صنعتی مرزن آباد افزایش یافت و لذا باید مشکلات زیرساختی این شهرک رفع شود.

توان تولید در شهرک صنعتی مرزن آباد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمدعلی محسنی اظهار داشت: نداشتن سند مالکیت برخی از صنعتگران، محدودیت‌های حمل و نقل مواد اولیه، کمبود نقدینگی، فراهم نبودن زیرساخت ها برای جذب سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری، صنعتی و کشاورزی و مسائل زیست محیطی از جمله موانع در مسیر راه تولید و اشتغال در این منطقه است.

وی بیان داشت: به عنوان مثال اغلب صنعتگران در این شهرک برای جابه جایی مواد اولیه و محصولاتی تولیدی به علت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده کندوان و ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت ناگزیرند با صرف هزینه هنگفتی و بعد مسافت زیاد از دیگر مسیرها مانند جاده هراز، قزوین و رشت کالاهای تولیدی را حمل کنند که بار مضاعفی از لحاظ مالی روی دوش آنان برجای گذاشته است.

نماینده مردم شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با قدردانی از تلاش برای ایجاد کارخانه تولیدی مرزن سفال بیان داشت: این شرکت یکی از نیازهای غرب مازندران در حوزه فعالیت‌ ساختمانی بود و همه وظیفه داریم از این سرمایه‌گذار حمایت کنیم تا فازهای بعدی را در زمان کوتاهی به بهره برداری برساند.

شرکت تولیدی صنعتی مرزن سفال یکی از پروژه‌های مهم صنعتی چالوس به شمار می‌رود

فرماندار چالوس گفت: شرکت تولیدی صنعتی مرزن سفال یکی از پروژه های مهم صنعتی چالوس به شمار می‌رود که یک نیاز واقعی برای شهرستان بود.

سید رسول حسینی بیان داشت: این پروژه یکی از پروژه های بزرگ بهره برداری شده در دهه فجر امسال شهرستان چالوس بوده است.

وی تصریح کرد: از برادران مددی بابت سرمایه گذاری جهت احداث این کارخانه که از نیازهای حوزه ساختمانی غرب استان مازندران و ان هم بدون دریافت ریالی از تسهیلات بانکی بوده است تشکر می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه