English

محمد اهلی:

حمایت از تامین زیرساخت ها در شهرک صنعتی اردبیل ضروری است

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل از لزوم حمایت از تامین زیرساخت ها در شهرک های صنعتی استان خبر داد.

حمایت از تامین زیرساخت ها در شهرک صنعتی اردبیل ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل در جریان بازدید از ناحیه صنعتی نیر گفت: برنامه ریزی راهبردی برای رشد و توسعه شهرکهای صنعتی یکی از ضروریات توسعه صنعت استان به شمار می آید و توسعه صنعتی نیز زمینه ساز رشد همه جانبه خواهد شد.

وی افزود: شهرکهای صنعتی عاملی مهم در جهت توسعه صنعت استان محسوب می شود که در صورت عدم حمایت از آن، سبب کمبود زیرساختها و در نتیجه فرار سرمایه گذاران از استان خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به بسترهای مناسب شهرکهای صنعتی برای ایجاد تولید و اشتغال، سرمایه‌گذاران از این ظرفیت مهم می‌توانند در راستای توسعه صنعتی استان استفاده کنند.

اهلی افزود: صنعت استان اردبیل از ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه صنعتی برخوردار است و دستیابی به این رشد، با احداث شهرکهای صنعتی جدید، به عنوان راهکاری مناسب در جهت دستیابی به جهش سریع صنعت محسوب می شوند.

وی ضمن تشکر از استاندار اردبیل و مسئولان ارشد استان نسبت به مقوله توسعه صنعتی، اظهار داشت: خوشبختانه مسئولان ارشد استان نگاه بلندی به توسعه شهرکهای صنعتی دارند که امیدواریم با همراهی و مساعدت سازمان ها و ادارات ذیصلاح و خدمت رسان، نسبت به ایجاد و توسعه شهرکهای صنعتی جدید موفق تر عمل کنیم.

اهلی در پایان یادآور شد: این شرکت از هیچ کوششی برای تامین زیرساختها در شهرکهای صنعتی از خود دریغ نخواهد کرد و توسعه زیرساخت‌ها نیز متناسب با جذب سرمایه گذاران در دستور کار قرار دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه