English

محمد اهلی خبر داد:

راه اندازی مجدد ۱۷ واحد صنعتی راکد و غیرفعال در اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: با استفاده از تمامی ظرفیت ها و راهکارهای موجود تلاش می کنیم تا واحدهای راکد دوباره به چرخه تولید بازگردند.

راه اندازی مجدد 17 واحد صنعتی راکد و غیرفعال در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: تلاش برای حل مشکلات سرمایه گذاران از مهمترین اهداف این شرکت برای حمایت از واحدهای تولیدی است که با اقدامات صورت گرفته تلاش شده تا با احیای واحدهای راکد، شاهد رونق تولید و اشتغال در مناطق مختلف استان باشیم.

وی ادامه داد: برنامه‌های حمایتی مختلفی از سرمایه‌گذاران در شهرکهای صنعتی به عمل می آید که استفاده از ظرفیت کلینیک کسب و کار استان برای بازفعال سازی واحدهای راکد و نیمه فعال از جمله این نوع حمایتهاست.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل ادامه داد: این کلینیک از چندین مشاور و کارشناس ذیصلاح در امر تولید در سال 98 توسط شرکت شهرکهای صنعتی تشکیل شده که نقش این مشاوران در کمک به واحدهای تولیدی بسیار کارگشا و موثر بوده است.

اهلی از تلاش تمامی مسئولان استانی برای برطرف کردن موانع تولید و رفع مشکلات واحدهای تولیدی خبر داد و افزود: با اقدامات انجام شده، از ابتدای امسال تاکنون، 17 واحد راکد در شهرک های صنعتی استان به چرخه تولید بازگشته اند که با فعال سازی این واحدهای تولیدی، زمینه اشتغال مجدد برای بیش از 360 نفر مهیا شده است.

وی کاهش بروکراسی های اداری را یکی از لازمه های لازم برای جذب سرمایه گذاران در استان برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با کاهش موانع موجود، روند سرمایه گذاری ها در استان تسهیل و افزایش یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه