English

محمد اهلی:

نمایشگاه توانمندی های اردبیل در صنایع تخصصی ساختمان گشایش می یابد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: هفدهمین نمایشگاه توانمندی های استان در صنایع تخصصی ساختمان گشایش می یابد.

نمایشگاه توانمندی های اردبیل در صنایع تخصصی ساختمان گشایش می یابد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان با هدف نمایش توانمندی های واحدهای تولیدی استان، در محل نمایشگاه های بین المللی اردبیل برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه با مشارکت تولید کنندگان و عرصه کنندگان صنعت ساختمان از بیستم لغایت بیست و سوم مهر ماه و به مدت 4 روز برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل یکی از ویژگی های مهم این نمایشگاه را نمایش توانمندی های صنعت استان در عرصه ساختمان سازی برشمرد و افزود: برای حضور و مشارکت فعالانه واحدهای تولیدی استان در این نمایشگاه اختصاصی، حمایت‌های لازم از واحدهای صنعتی به عمل آمده است تا تولید کنندگان بتوانند نسبت به عرضه و نمایش محصولات تولیدی خود اقدام کنند.

اهلی اضافه کرد: بدین منظور، دو هزار مترمربع فضا برای بیش از 50 غرفه اختصاص یافته است و تمام پروتکل های بهداشتی توسط مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان رعایت می‌شود.

وی بیان کرد: شرکت هایی با فعالیت های تجهیزات و تاسیسات ساختمانی، درب های ضد سرقت، آسانسور، کاشی و سرامیک، لوله و اتصالات، شیرآلات بهداشتی و ... در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ساعت بازدید از نمایشگاه را از ساعت 3 بعدازظهر تا 9 شب اعلام کرد و از عموم مردم استان دعوت کرد تا از این نمایشگاه دیدن کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه