English

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

دستاوردهای انقلاب در حوزه انتظامی برای مردم تبیین شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، تبیین دستاوردهای 43 ساله انقلاب برای مردم را جهادی بزرگ دانست و بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب در حوزه انتظامی تاکید کرد.

دستاوردهای انقلاب در حوزه انتظامی برای مردم تبیین شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار فرمانده انتظامی استان ضمن تسلیت ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله العظمی "صافی گلپایگانی" و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: وجود پربرکت حضرت امام خمینی (ره) هدیه ای از جانب خداوند به مردم ایران بود تا بدست این مرد بزرگ آنها را از طاغوت زمان نجات دهد.

وی افزود: امروز علی رغم دست اندازی ها، توطئه ها و دشمنی هایی که از ابتدا با انقلاب اسلامی شد اما همچنان می بینیم که قطار انقلاب متوقف نشده و با قدرت به راه خود ادامه می دهد و انشاء الله پرچم این نظام به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت ولی عصر(عج) سپرده خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان سپس به پیشرفت های کشور طی 43 سال پس از انقلاب در حوزه های علمی، دفاعی، پزشکی، هسته ای، نانو، پتروشیمی و صنعت اشاره کرد و اظهار داشت: امروز دشمنان این نظام با در اختیار داشتن ابزار رسانه ای خود به تحریف مسایل پرداخته و طوری القا می کنند که انقلاب اسلامی هیچ فایده و دستاوردی برای مردم نداشته است و بنابر این باید حقایق و واقعیت ها را برای مردم به خصوص نسل جوان جامعه بیان کرد.

آیت الله طباطبایی نژاد مهمترین جهاد در عصر حاضر را جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: جهاد تبیین وظیفه همه نهادها، سازمان ها و دستگاه ها است و همه باید به میدان بیایند و با استفاده از ابزار رسانه و فضای مجازی دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در مجموعه انتظامی کشور گفت: امروز تحولات و پیشرفت های بسیار زیادی در مجموعه پلیس کشور رخ داده که قابل قیاس با پلیس دوران ستمشاهی نیست و بنابر این بایستی دستاوردهای انقلاب در حوزه انتظامی تبیین شود و مردم در جریان این تحولات و پیشرفت ها قرار گیرند.

امام جمعه اصفهان اظهار داشت: پلیس در نظام اسلامی، پلیسی است که در برابر مجرمان و نا امن کنندگان جامعه مقتدر و در برابر توده مردم با رحمت و مهربانی عمل می کند و همین ویژگی، نیروی پلیس کشور ما را با پلیس سایر کشورها متمایز کرده است که امیدواریم در تداوم این روند همچنان موفق باشد.

مجاهدت ماموران پلیس در حراست از ارزش های انقلاب

در ادامه سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان هم ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر هدف از این دیدار را تجدید بیعت با ولایت و آرمان های شهدا عنوان کرد و اظهار داشت: مجموعه انتظامی استان براساس رسالت سنگینی که برعهده دارد در حراست از ارزش های انقلاب همچنان گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان است و از هیچ تلاش و کوششی در این راستا دریغ نمی کند.

وی افزود: امروز علی رغم برخی مسایل و مشکلاتی که وجود دارد اما بحمدالله با مجاهدات ماموران پلیس و ایجاد وفاق و همدلی با سایر دستگاه های امنیتی،  استان اصفهان در بین استان های درجه یک از نظر کنترل جرایم و مجرمان شرایط بسیار مطلوبی دارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در سال جاری 9 مرحله طرح ذوالفقار، 5 مرحله طرح محرم و 5 مرحله طرح قدس با همکاری و تعامل دستگاه قضائی، بسیج و دستگاه اطلاعاتی به منظور ارتقای امنیت اجتماعی استان اجرا شده که دستاوردهای خوبی به همراه داشت و میزان جرایم به ویژه جرم سرقت به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه