English

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان خبر داد:

تولید مستند از زندگی شهدای پلیس استان اصفهان/ نمایش اقتدار پلیس موجب افزایش غرور ملی می شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان از تولید سالانه حد اقل 2 مستند از زندگی شهدای شاخص پلیس استان و پخش آن از شبکه استانی اصفهان خبر داد.

تولید مستند از زندگی شهدای پلیس استان اصفهان/ نمایش اقتدار پلیس موجب افزایش غرور ملی می شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، بهرام عبدالحسینی در نشست تعاملی با مسئولان پلیس استان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نیروهای انتظامی در راستای تامین امنیت استان گفت: امروز با ورود رسانه های نوین و فضای مجازی به زندگی مردم کار هم برای نیروی انتظامی و هم صدا و سیما سخت شده است به گونه ای که بسیاری از مسایلی که دروغ و شایعه هستند در کمترین زمان ممکن دراین فضا انتشار یافته ودست به دست می شوند و آن وقت ما باید بیاییم شکل صحیح آنها را به مردم بگوییم درحالی که آن مطلب کذب تاثیر خود را بر روی افکار عمومی برجای گذاشته و پاک کردن آن از ذهن مردم کار ساده ای نیست.

وی افزود: امروز از طرفی دیگر نیروی انتظامی هم با جرایم جدید در فضای مجازی نظیر سرقت های اینترنتی، هک و نفوذها روبرو است به طوری که این گونه جرایم در گذشته وجود نداشته و این مسایل هم کار پلیس را در تامین هم سخت تر کرده است.

نمایش اقتدار پلیس موجب افزایش غرور ملی می شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان در ادامه با اعلام آمادگی در خصوص همکاری همه جانبه با پلیس استان اصفهان در راستای افزایش احساس امنیت و آگاه سازی عمومی از جرایم و آسیب ها و همچنین بی اثر کردن شایعات گفت: ما به دنبال نشان دادن اقتدار پلیس به مردم هستیم چرا که قطعاً اقتدار پلیس یکی از مؤلفه هایی است که باعث افزایش غرور ملی و احساس امنیت بیشتر در بین مردم می شود.

افزایش اعتماد مردم به پلیس

عبدالحسینی، به تحولات نوین در نیروی انتظامی طی چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: امروز پلیس کشور در بین افکارعمومی هم متحول شده ومردم نگرش خوب و مثبتی نسبت به آن دارند و در نظر سنجی که سال گذشته توسط صدا و سیما صورت گرفت  هم نشان داد اعتماد مردم به پلیس افزایش پیدا کرده است.

مردم گلایه ای از پلیس ندارند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان با تاکید بر اینکه مردم گلایه ای از پلیس ندارند تصریح کرد: وقتی مردم مامور راهور را می بینند که  موقع اذان سجاده اش را در محل ماموریت خود پهن می کند و نماز می خواند و یا می بینند که یک مامور برای امنیت آنان و مقابله با مجرمان تا پای از دست دادن جانش تلاش می کند در افکار آنان تاثیر می گذارد و همین مسایل باعث می شود که همیشه قدردان زحمات پلیس باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه