English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

توقیف ۲ هزار خودرو در طرح ظفر ۵ در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف ۲ هزار خودرو در طرح ظفر ۵ در اصفهان خبر داد.

توقیف ۲ هزار خودرو در طرح ظفر 5 در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی در جمع اصحاب رسانه گفت: با اجرای طرح ظفر ۵ بالغ بر دو هزار خودرو که اقدام به دور دور در سطح شهرو ایجاد مزاحمت برای مردم می کردند شناسایی و توقیف شدند.

وی  اظهار داشت: طرح  ظفر5 از اول تیرماه در جاده‌های برون‌شهری و درون‌شهری استان اصفهان اجرا شده است.

شناسایی 28 باند سرقت در اصفهان

این مقام انتظامی در ارتباط با عملکرد 3 ماهه نیروی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: 28 باند سرقت در سه ماه نخست سال جاری شناسایی و با آن‌ها برخورد شده است.

وی افزود: سرقت منزل با 29 درصد در رده اول و سرقت داخل خودرو و باندهای سارقان اماکن در رده‌های دوم تا سوم قرار دارند.

معصوم بیگی بیان داشت: امسال ۳۶ درصد افزایش دستگیری سارقان را در اصفهان داشتیم که ارزش اموال مکشوفه سرقتی ۱۶۰ میلیارد ریال بوده است.

وی در حوزه قاچاق کالا نیز افزود: حدود 600 پرونده نیز در این زمینه تشکیل شده و نزدیک به 700 نفر دستگیر و بازداشت شده‌اند.

اجرای طرح کام  برای نخستین بار در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین  از اجرای طرح کرامت و اجتماعی کردن مبارزه با جرایم و آسیب ها موسوم به طرح کام برای نخستین بار در اصفهان خبر داد.

سردارمهدی معصوم بیگی گفت: به ابتکار پلیس اصفهان طرحی تحت عنوان کرامت و اجتماعی کردن مبارزه با جرایم و آسیب ها موسوم به طرح کام طراحی و به مرحله اجرا گذاشته شد.

کاهش 9 درصدی جان باختگان تصادفات درون شهری در اصفهان

وی درتصادفات حوزه درون شهری گفت: در این حوزه ۹ درصد کاهش جان باختگان ناشی از تصادفات را داشته ایم که سهم موتورسیکلت ۳۲ درصد، عابران پیاده ۴۹ درصد و سایرین ۱۹ درصد بوده است.

با بیان اینکه بیشترین علت تصادف عدم توجه به جلو با ۴۷ درصد آماری است، گفت: در حوزه درون شهری آمار جان باختگان کنترل شده است که ۱۰۰ نفر جان خود را از دست دادند و امسال نیز در همین حدود است و افزایش یا کاهشی نداشتیم.

این مقام انتظامی افزود: بیشترین تصادفات در جاده‌ها از ساعت 16 تا 20 بوده است که 27 درصد تصادفات را شامل می‌شود و 61 درصد تصادفات در روز و 39 درصد در شب اتفاق افتاده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ارتباط با  آمار جانباختگان در حوزه برون‌شهری گفت: در حوزه تصادفات جرحی برون‌شهری با کاهش 0.5 درصدی رو به رو بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: در سه ماه نخست سال جاری 100 نفر در تصادفات برون‌شهری جان باخته‌اند که بیشتر این تصادفات از ساعت 16 الی 20 بوده است.

معصوم بیگی افزود: عدم توجه به جلو با 42 درصد، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت 19 درصد و عدم رعایت حق تقدم 8 درصد 3 علت عمده تصادفات در جاده‌های استان اصفهان بوده است.

آزادراه اصفهان- کاشان پرتصادف ترین محور

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: محورهای آزادراه اصفهان -کاشان، سمیرم به یاسوج و دامنه الیگودرز بیشترین تصادفات را در سال جاری داشته‌اند.

سردار معصوم بیگی گفت: در سه ماهه نخست امسال حدود 12 هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 36 باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و منهدم شده است.

وی افزود: در طرح مبارزه با مواد مخدر 335 طرح پاکسازی نقاط آلوده در سطح استان اصفهان اجرایی شده است که در این طرح افزایش 29 درصدی جمع‌آوری معتادان متجاهر و توزیع کنندگان مواد مخدر را دراستان داشته‌ایم.

افزایش 100 درصدی جرم در زمینه فضای مجازی

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد:  در زمینه فضای مجازی بیش از 100 درصد افزایش جرم وجود داشته است که برداشت از حساب، کلاهبرداری رایانه‌ای و برداشت‌های غیر مجاز اینترنتی در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند.

وی در زمینه جعل و کلاهبرداری در اصفهان افزود: انهدام باندهای جعل و کلاهبرداری در استان اصفهان  22 درصد افزایش در 3 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

 سردار بیگی همچنین گفت: ارزش ریالی جرائم اقتصادی در اصفهان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 300 درصد افزایش داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه