English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

کشف ۱۱۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات ظفر ۳ پلیس اصفهان / دستگیری ۸۰۰ خرده فروش مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری 800 خرده فروش مواد مخدر وکشف 114 کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات ظفر 3 پلیس اصفهان خبر داد.

کشف 114 کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات ظفر 3 پلیس اصفهان / دستگیری 800 خرده فروش مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی در حاشیه نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر در منطقه 14 اصفهان گفت: با اجرای عملیات ظفر 3 با هدف پاکسازی نقاط آلوده و شناسایی محل های خرید و فروش مواد افیونی114 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و  800 خرده فروش نیز دستگیر شدند.

وی افزود: در این عملیات یک روزه که با همکاری و هماهنگی خوب دستگاه قضائی صورت گرفت تعداد 800 خرده فروش مواد مخدر دستگیر، مقدار 114 کیلوگرم انواع مواد مخدر به همراه آلات و ادوات مصرف آن ها و بیش از 2 میلیارد ریال وجوه حاصله از فروش مواد افیونی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: به همین منظور نمایشگاه آشنایی با آسیب ها و عواقب مصرف مواد مخدر به همراه کشفیات به دست آمده در عملیات مذکور در محله حصه که به دلیل بافت حاشیه نشینی آن مورد سؤاستفاده سوداگران مرگ قرار گرفته برپا شد.

اصفهان- دستگیری خرده فروشان مواد مخدر

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به استقبال پرشور مردم منطقه حصه از اقدامات پلیس اظهار داشت: اقشار مختلف مردم این منطقه  ضمن تقدیر و تشکر از اجرای عملیات پاکسازی، خواستار استمرار این گونه اقدامات شدند.

سردار معصوم بیگی،  با بیان اینکه  سال گذشته 2 هزار و 300 طرح و عملیات پاکسازی نقاط آلوده در  استان اصفهان اجرا شده است از تشدید این گونه اقدامات در سال جاری خبر داد و گفت: هرچند که در طول سال هزاران کیلوگرم مواد مخدر توسط ماموران کشف می شوند اما زمانی ما می توانیم بگوئیم که در کار مبارزه موفق عمل کردیم که دسترسی به مواد افیونی در محلات آسان نباشد و جوانان نتوانند به راحتی مواد بخرند و مصرف کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بر عزم جدی این فرماندهی برای مقابله با سوداگران مرگ تاکید کرد و خطاب به مردم محلات آسیب پذیر گفت: اگر شما مردم و خانواده ها بخواهید و تلاش کنید قطعاً ما نیز در انجام ماموریت خود موفق خواهیم شود، به میزانی که شما خواهران، مادران، پدران و دلسوزان به میدان آمده و درزمینه پیشگیری از اعتیاد تلاش کنید کنید تیر سوداگران مرگ به سنگ می خورد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه