English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف یک تن مواد افیونی در عملیات مشترک پلیس اصفهان و سیستان و بلوچستان / دستگیری یک نفر توسط نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن مواد افیونی با همکاری پلیس اصفهان و استان سیستان و بلوچستان و دستگیری یک نفر توسط نیروی انتظامی خبر داد.

کشف یک تن مواد افیونی در عملیات مشترک پلیس اصفهان و سیستان و بلوچستان / دستگیری یک نفر توسط نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی گفت: یک تن مواد افیونی که توسط یک دستگاه سواری پژو حمل می شد با همکاری پلیس اصفهان و سیستان و بلوچستان کشف شد.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان از انتقال یک محموله سنگین مواد افیونی در منطقه ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان باخبر و موضوع بلافاصله به پلیس مبارزه با مواد مخدر آن استان، اطلاع رسانی شد.

سردار مهدی معصوم بیگی با بیان اینکه یک تیم مجرب از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ایرانشهر یک دستگاه سواری پژو حامل محموله افیونی شناسایی کردند، گفت: راننده خودرو به دستور ایست ماموران توجهی نکرد، متواری شد و در فرصتی مناسب خودرو و محموله را به آتش کشید.

سردار معصوم بیگی افزود: ماموران در اقدامی سریع آتش را مهار و موفق شدند، 960کیلو و 700گرم سوخته تریاک و 39کیلو و 300گرم تریاک از این خودرو کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان از دستگیری یک سوداگر مرگ در این عملیات خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی همه توان و تلاش خود را به کار بسته تا با مواد مخدر که یک ابر آسیب است مقابله کند و طرح های مقابله ای پلیس با سوداگران مرگ به طور مستمر ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه