English

فرمانده انتظامی استان اصفهان اعلام کرد

برخورد پلیس با تماشاگرنماهای بازی سپاهان - پرسپولیس/ ۲۵ هنجارشکن دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان اصفهان از برخورد پلیس با تماشاگرنماهای بازی سپاهان – پرسپولیس و دستگیری 25 هنجارشکن در این رابطه خبر داد.

برخورد پلیس با تماشاگرنماهای بازی سپاهان - پرسپولیس/ 25 هنجارشکن دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردارمهدی معصوم بیگی گفت: پلیس با معدود افراد متخلفی که قصد برهم زدن امنیت ورزشگاه  نقش جهان در بازی سپاهان- پرسپولیس را داشتند، برخورد کرده که در این رابطه 25 نفر دستگیر شدند.

وی افزود: از هنگام تعیین زمان بازی، تمام پیش بینی های لازم برای تامین امنیت آن اتخاذ شد و به پیشنهاد انتظامی استان، قرارگاهی به همین منظور با 4 کمیته نیز تشکیل شد.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: یکی از کمیته های این قرارگاه، کمیته فرهنگی بود که از مهمترین اقدامات آن جلسه با لیدر ها و روسای کانون هواداران 2 تیم، خوش آمد گویی توسط مسئولان انتظامی به هواداران و تهیه لوح زرین برای هواداران اخلاق مدار بازی بود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: کمیته انتظامی و ترافیکی از دیگر کمیته های این قرارگاه بود که موضوع نظم و امنیت در درون و بیرون از ورزشگاه، روان سازی ترافیک و جلوگیری از تردد خودروهای غیر ضروری در نزدیکی ورزشگاه را پیگیری می کرد.

نظارت دقیق ماموران بر گیت های ورودی

فرمانده انتظامی استان اصفهان پایش تصویری کل ورزشگاه و نظارت ویژه بر معدود افراد هنجارشکن و همچنین بازرسی افراد در گیت های ورودی به ورزشگاه و جلوگیری از ورود اقلام ممنوعه را از دیگر اقدامات مهم این فرماندهی پیش از برگزاری بازی شب گذشته اعلام کرد.

وی افزود: علاوه بر این نیروهای خدوم و زحمتکش یگان‌ویژه با همکاری نیروهای انتظامی و پلیس راهور اصفهان با برنامه‌ریزی دقیق و سنجیده نظم و امنیت ورزشگاه را تامین کردند، همچنین پیش از بازی فوتبال نیز ضمن بازدید میدانی از ورزشگاه و محل استقرارتیم مهمان(پرسپولیس) و استقبال از آنها، نظارت دقیقی در گیت های ورودی انجام دادند.

سردار معصوم بیگی تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته، بازی حساس شب گذشته با آرامش کامل شروع شد و هیچ گونه مشکلی وجود نداشت تا اینکه در وقت های اضافه به دنبال کری خوانی و درگیری بازیکنان در زمین، تنش به تماشاگران منتقل شد و پس از بازی، هواداران دو تیم با تحریک تعدادی از افراد هنجارشکن در بیرون از ورزشگاه درگیری مختصری داشتند.

برخورد با افراد هنجارشکن

وی از برخورد ماموران پلیس اصفهان با معدود افراد متخلف و برهم زننده نظم و امنیت ورزشگاه خبر داد و گفت: در این رابطه 25 هنجارشکن بازداشت و تحویل مقام قضائی شدند تا در رابطه با آنها تصمیم لازم اتخاذ شود.

حضور پلیس تا ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: با تلاش پلیس، از آسیب به تماشاگران، به ویژه بازیکنان و مسئولان تیم مهمان و همچنین ایجاد خسارت به ورزشگاه جلوگیری شد ضمن اینکه ماموران ما تا ساعات 2 و 30 دقیقه بامداد درگیر حفظ امنیت و روان سازی ترافیک بودند.

 در کنار ورزشکاران، ورزش دوستان و تماشاگران هستیم

فرمانده انتظامی استان  اصفهان در پایان از همکاری و همراهی بسیار خوب اعضای شورای تامین، دستگاه قضائی، مسئولان حراست ورزشگاه، مسئولان و کانون هواداران هر دو تیم و همچنین تماشاگرانی که در برقراری نظم و امنیت ورزشگاه همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد و گفت: پلیس همیشه در کنار ورزشکاران، ورزش دوستان و تماشاگران است و با تمام وجود از امنیت بازی ها حراست می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه