English

سرهنگ ابوالفضل کهزادی:

رانندگان تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با توجه به بارش برف و لغزندگی محورهای مواصلاتی استان ایلام از رانندگان تقاضا داریم با احتیاط کامل رانندگی کنند.

رانندگان تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند

سرهنگ ابولفضل کهزادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اظهار داشت: سطح جاده های استان لغزنده است به گونه ای که تردد باید با زنجیر چرخ انجام شود.

رییس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه همه محورهای اصلی باز و تردد در آنها انجام می‌شود افزود: عملیات برف روبی و نمک پاشی با حضور ماموران پلیس و راهداری در حال انجام است و تیم گشتی پلیس راه آماده ارائه خدمات به رانندگان هستند.

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد با توجه به گستردگی بارش ها، تا حد امکان از هرگونه تردد در جاده ها خودداری کنند و اگر اضطراری بر سفر وجود داشت ابتدا از سلامت قسمت های فنی وسیله نقلیه مانند لاستیک ها، چراغ ها، برف پاکن، بخاری، پر بودن مخزن شیشه شور اطمینان حاصل کرده و تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

سرهنگ کهزادی در پایان با بیان اینکه در این شرایط رانندگی با صبر و آرامش و خودداری از عجله و شتاب حتما باید مورد توجه رانندگان باشد تاکید کرد: با توجه به باد شدید از تونل آزادی به سمت سرابله ضروری است رانندگان نکات ایمنی و فاصله طولی با خودروها را رعایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه