English

محسن نجات:

بازگشایی راه های مسدود شده بر اثر سیل در خراسان رضوی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی بیان کرد: : در طول ۴۸ ساعت گذشته ۱۱ شهرستان استان بر اثر بارندگی و سیلاب دچار خسارت‌هایی شدند و بر اثر وقوع سیل و همچنین توفان شدید، ۴۰ روستا در هفت شهرستان استان دچار قطعی و اختلال در شبکه برق شدند.

بازگشایی راه های مسدود شده بر اثر سیل در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن نجات مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: وقوع سیل دیروز منجر به مسدودی جاده‌های باخرز، رشتخوار و تایباد شده بود که هم اکنون باز شده است و با کمک ۷۲ اکیپ راهداری تمام مسیرهای ترددی استان باز است.

نجات در ادامه گفت: در طول ۴۸ ساعت گذشته ۱۱ شهرستان استان بر اثر بارندگی و سیلاب دچار خسارت‌هایی شدند و بر اثر وقوع سیل و همچنین توفان شدید، ۴۰ روستا در هفت شهرستان استان دچار قطعی و اختلال در شبکه  برق شدند.

نجات ادامه داد: با تلاش ۲۴ گروه تخصصی مشکلات موجود در حال برطرف شدن است به گونه ای که در شهرستان صالح آباد ۱۳ روستا دچار قطعی برق بود اما هم اکنون فقط یک روستا از این تعداد دچار قطعی برق است که تا ساعاتی دیگر آن روستا نیز به شبکه برق وصل خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی همچنین افزود: گفت: اهالی شهر جنت‌آباد شهرستان صالح آباد نیز در موضوع قطعی شبکه آب دچار مشکل بودند که با تشکیل ستاد بحران در آن شهرستان بسیاری از مشکلات موجود حل شده است.

وی در ادامه متذکر شد: ۳۲ روستای شهرستان تربت جام دچار مشکل قطعی آب بودند که به علت عدم دسترسی مناسب جاده ای در شب گذشته امکان خدمت رسانی وجود نداشت اما از صبح امروز گروه های تخصصی برای برطرف کردن قطعی آب این مناطق دست به کار شده اند.

نجات اظهار کرد: هم اکنون ۲ هزار و ۷۴۳ خانوار تحت تاثیر قطعی آب هستند و شرکت آبفای خراسان رضوی اعلام کرده است که تا ۴۸ ساعت آینده مشکلات این مناطق به طور کامل برطرف خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: گروه‌های تخصصی امداد نجات هلال احمر همراه با خودروهای کمک دار و موتور پمپهای خود در آماده باش کامل هستند و تاکنون به ۹۲ حادثه دیده در چهار شهرستان تربت جام، گناباد، رشتخوار و تایباد ارائه خدمت شده است.

نجات در خاتمه یادآور شد: کمک های امدادی و همچنین توزیع اقلام غذایی و معیشتی هم اکنون در حال ارائه است و اکنون در شرایط تقریباً پایداری قرار گرفته ایم هرچند که با توجه به هشدارهای هواشناسی تا آخرین ساعات روز چهارشنبه در آماده باش کامل قرار داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه