English

سجاد صیدی:

رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند

رییس خانه مطبوعات استان ایلام گفت: فعالان عرصه رسانه باید شان و جایگاه خود را دانسته و به اصول اخلاقی و حرفه‌ای پای‌بند باشند.

رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند

به‌گزارش خبرگزاری موج ایلام، سجاد صیدی با بیان این‌که امروزه اطلاع‌ رسانی و نقش مؤثر رسانه در دنیا و کشور بر کسی پوشیده نیست اظهار داشت: سازمان‌ها و ادارات باید توسط روابط‌عمومی‌ها با مطبوعات ارتباطی دوسویه و سازنده داشته باشند.

رییس خانه مطبوعات استان ایلام اضافه کرد: متأسفانه برخی ادارات در پرداخت صورت‌حساب‌های رسانه‌ها کوتاهی می‌کنند و باید تلاش شود روند پرداخت مطالبات مالی اصحاب رسانه توسط ادارات تسریع یابد تا شاهد بروز مشکل برای اصحاب رسانه نباشیم.

وی در ادامه افزود: رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و نگاه برخی مدیران به رسانه‌ها باید تغییر کرده و جایگاه اصلی آن‌ها را بشناسند.

رییس خانه مطبوعات استان ایلام با اشاره به این‌که بی‌شک در نبود رسانه‌ها عملکرد هیچ مدیر و سازمانی به مردم منعکس نمی‌شود بیان داشت: فعالان عرصه رسانه نیز باید شان و جایگاه خود را دانسته و به اصول اخلاقی و حرفه‌ای پای‌بند باشند و با انعکاس درست عملکرد سازمان‌ها و بدون هرگونه غرض‌ورزی رسالت خود را انجام دهند.

صیدی در پایان با بیان این‌که خانه مطبوعات به‌منظور سامان‌دهی فعالان این عرصه تلاش کرده اعضای فعال خانه مطبوعات شناسایی شود افزود: به دلیل نقص مدرک و یا نداشتن فعالیت مستمر و مؤثر رسانه‌ای ۴۰ عضو خانه مطبوعات طی ماه‌های گذشته حذف شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه