English

جشنواره فرهنگی هنری مرصاد فرصتی برای نشان دادن جایگاه هنری کرمانشاه است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، در باب توضیح ماهیت جشنواره مرصاد گفت:جشنواره مرصاد دارای چند جنبه بصورت سیاسی، اجتماعی و... می باشد، و با آخرین رذالت دشمن یا همان مرصاد به جنبه سیاسی آن می توان اشاره کرد؛ بنابراین ما به عملیات مرصاد اهمیت ویژه ای می دهیم تا با کمک هنرمندان و رسانه ها از تحریف واقعیت های جنگ جلوگیری کنیم.

جشنواره فرهنگی هنری مرصاد فرصتی برای نشان دادن جایگاه هنری کرمانشاه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، بهرام فاضلی در ادامه با بیان جنبه اجتماعی جشنواره گفت: در این جشنواره ما ۲۰۰ میهمان از پانزده استان در اسلام آباد غرب داشته ایم که امور چنینی میتوانند به موجب رونق گردشگری در استانمان شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه بیان کرد: تلاش داریم تا تئاتر خیابانی امسال را در ماه اسفند برگزار، و در سال آینده شاهد برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری در دیگر رشته ها همچون موسیقی، شعر، مقاله و دیگر هنر ها بوده تا بر ارزش استانمان بیافزاییم.

وی در ادامه بیان کرد: کرمانشاه در مبحث فرهنگ و هنر جز استان های نخست کشور بوده که در زمینه های مختلف چون موسیقی، خوشنویسی و ... دارای پیشگامان زیادی بوده است پس ما وظیفه کمک به ارجاع این وجوهات می باشیم.

در ادامه نوروزی  در توضیح نحوه برگزاری جشنواره گفت: فراخوان جشنواره در تابستان امسال داده شد و در این زمان سعی ما بر این بود که اثار برجسته برای اجرا انتخاب شوند، امسال دو رشته نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی به آن اضافه شده بود که بیشترین مشارکت ها مربوط به استان کرمانشاه بود.

وی ادامه داد: امسال برای اولین بار جشنواره شاهد ویژگی های ارزشمندی چون وجود چارت داوری برجسته ، گستردگی اجرا به بیست و یک روز و ایجادسایت چهارسو 

برای نمایش اثار موجود بوده که بخش اول جشنواره همچنان از بیست و چهارم آذر ماه تا دوم دی ماه دایر می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه