English

استاندار البرز:

البرز با ضعف جدی سرانه‌ها مواجه است

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: برنامه‌های خوبی در البرز در حال شکل گیری است و با توجه به احصا مشکلات و کمبودها، در حال پیگیری و اجرای اهداف زیربنایی و بزرگی هستیم از این رو از تمامی مدیران و مسئولان استان انتظار دارم که اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی از کارآمدی نظام را در دستور کار قرار دهند.

البرز با ضعف جدی سرانه‌ها مواجه است

به گزارش خبرگزاری موج البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه برنامه ریزی برای بودجه ۱۴۰۱ که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با اشاره به اینکه البرز در بسیاری از سرانه‌ها با ضعف جدی مواجه است، افزود: ضرورت دارد که مجدانه و برنامه محور برای جبران کاستی‌ها و عقب ماندگی‌ها وارد عمل شویم.

وی ادامه داد: باید منابع موجود را به گونه‌ای مدیریت و برنامه ریزی کنیم که بتوانیم اقدامات و پروژه‌های موثر با نتایج مطلوب و ملموس را به مرحله اجرا برسانیم.

عبداللهی گفت: مردم از ما انتظار دارند که تحول ایجاد کنیم و توسعه را به معنای حقیقی محقق کنیم.

وی افزود: برای توسعه پایدار باید منابع پایدار را مورد توجه ویژه قرار دهیم، بر این اساس البرز دارای ظرفیت‌های فراوانی است که باید همه با انسجام و همدلی به شکوفایی آنها بپردازیم.

استاندار البرز گفت: برنامه‌های خوبی در البرز در حال شکل گیری است و با توجه به احصا مشکلات و کمبودها، در حال پیگیری و اجرای اهداف زیربنایی و بزرگی هستیم از این رو از تمامی مدیران و مسئولان استان انتظار دارم که اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی از کارآمدی نظام را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: باید ارتباط بیشتری با رسانه ها داشته باشید تا مردم اخبار صحیح را از دریچه شما دریافت کنند و جای خرسندی دارد که رسانه‌های البرز نیز همراه هستند و البته گلایه دارند که مسئولان استان در راه اطلاع رسانی همراهی لازم را ندارند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی