English

آیدا فاروقی:

پیش بینی وزش باد همراه با گرد و خاک در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: برای روز جمعه این هفته سامانه بارشی دیگری در استان خراسان رضوی فعال خواهد شد که اطلاعات آن متعاقبا اعلام خواهد می شود.

پیش بینی وزش باد همراه با گرد و خاک در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد : وزش باد از فردا در مناطق مختلف این استان شدت می‌گیرد که در نوار شرقی با گرد و خاک همراه خواهد بود.

فاروقی در ادامه این خبر اضافه کرد: برای امروز جوی پایدار و آرام برای استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است اما از فردا، سه‌شنبه، افزایش ابر و برای ساعات عصر، احتمال بارش های پراکنده باران به ویژه در مناطق غرب و شمال غرب استان انتظار می رود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: برای روز جمعه این هفته سامانه بارشی دیگری در استان خراسان رضوی فعال خواهد شد که اطلاعات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی در ادامه یادآور شد: روند افزایشی دمای هوای خراسان رضوی تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت و بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۲ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که به تدریج افزایش یافته و تا پایان هفته جاری به ۱۶ درجه می رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی متذکر شد: کمینه دمای دیشب مشهد ۲ درجه زیر صفر بود که تا پایان هفته چند درجه افزایش یافته و به ۳ درجه سلسیوس خواهد رسید.

فاروقی در خاتمه تصریح کرد: فریمان با کمینه دمای ۸ درجه زیر صفر و سبزوار با بیشینه دمای ۱۴ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد در استان نیز در شبانه روز گذشته مربوط به تربت‌جام بوده که ۳۲ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه