English

زهرا عنایتی:

برف و باران فراگیر در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: دمای هوای خراسان رضوی در روز پنجشنبه کاهش پنج درجه‌ای خواهد داشت و بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۰ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است.

برف و باران فراگیر در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: با ورود سامانه بارشی از مرزهای شمال غربی، بارش باران و برف از ظهر امروز تا پنجشنبه شب خراسان رضوی را فرا می‌گیرد.

عنایتی در ادامه این خبر اضافه کرد: این سامانه بارشی بیشتر مناطق خراسان رضوی به ویژه مرکز و شمال استان را در بر می‌گیرد و در مناطق سردسیر به صورت برف و در جاهای دیگر به صورت باران و برف رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین متذکر شد: وزش باد به نسبت شدید تا شدید همراه با مه‌گرفتگی و کاهش میدان دید در این مدت برای مناطق مختلف استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

وی در ادامه با اشاره به میزان بارش باران در استان اظهار کرد: شب گذشته باران در چهار شهرستان خراسان رضوی شامل مشهد، سرخس، گناباد و تربت‌حیدریه بارید که بیشترین آن در گناباد با حدود پنج میلیمتر بود.

عنایتی همچنین تاکید کرد: دمای هوای خراسان رضوی در روز پنجشنبه کاهش پنج درجه‌ای خواهد داشت و بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۰ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که فردا پنجشنبه به پنج درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در ادامه با اشاره به هوای کلانشهر مشهد یادآور شد و گفت: کمینه دمای هوای مشهد طی این مدت از صفر به ۲ درجه زیر صفر کاهش خواهد یافت.

عنایتی در خاتمه خاطرنشان کرد: چناران با کمینه دمای هوای سه درجه زیر صفر و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۱۲ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان فریمان با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه