English

مرتضی اثمری:

ورود یک سامانه‌ ناپایدار بارشی به استان خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: طی امروز و فردا دمای هوای استان افزایش پیدا می‌کند اما از روز چهارشنبه دما اندکی کاهش خواهد یافت.

ورود یک سامانه‌ ناپایدار بارشی به استان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از امشب با ورود یک سامانه ناپایدار بارشی به استان، ابرناکی و وزش باد افزایش یافته و به تدریج بارندگی، گاه به صورت رگباری همراه با رعد و برق، بیشتر نقاط استان را فراخواهد گرفت.

اثمری در ادامه این خبر اضافه کرد: متاثر از این سامانه جوی برای برخی نقاط مستعد استان احتمال بارش تگرگ نیز پیش‌بینی می‌شود و این سامانه بارشی از دوشنبه ‌شب وارد خراسان رضوی شده و تا صبح چهارشنبه در این خطه فعال خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین اظهار کرد و گفت: طی امروز و فردا دمای هوای خراسان رضوی  افزایش پیدا می‌کند اما از روز چهارشنبه دما اندکی کاهش خواهد یافت.

وی در ادامه متذکر شد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۲ تا ۱۹ درجه سلسیوس در نوسان بوده است و بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۱۸ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای آن امشب به پنج درجه سانتیگراد می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: قوچان با کمینه دمای هوای ۲ درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای هوای ۲۲ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی در شبانه روز گذشته بوده‌اند.

اثمری در خاتمه یادآور شد: در این بازه، بیشترین شدت وزش باد نیز در شهرستان‌ تایباد و با سرعت ۶۱ کیلومتر در ساعت ثبت شده است و همچنین طی این مدت بارش باران در برخی از نواحی نیمه جنوبی استان گزارش شده است که بیشترین بارش در شهرستان‌های تربت حیدریه و بجستان با سه دهم میلیمتر بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه