English

آیدا فاروقی:

پیش بینی بارش‌های رگباری، رعد و برق و آبگرفتگی در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: روند افزایش دمای هوای خراسان رضوی تا روزهای پایانی هفته جاری ادامه دارد و بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۸ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است.

پیش بینی بارش‌های رگباری، رعد و برق و آبگرفتگی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: برای روز سه‌شنبه هفته جاری در مناطق مختلف خراسان رضوی، بارشهای رگباری همراه با رعد و برق و احتمال آبگرفتگی پیش‌بینی شده است.

 فاروقی در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: امروز نیز بارش‌های پراکنده باران در شمال غرب خراسان رضوی و فردا در مناطق جنوبی استان رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین متذکر شد: بارش باران طی ۲۴ ساعت گذشته در ۶ شهرستان قوچان، سبزوار، نیشابور، مشهد، جغتای و درگز استان خراسان رضوی به میزان کمتر از یک میلیمتر گزارش شده است.

وی همچنین تاکید کرد: روند افزایش دمای هوای خراسان رضوی تا روزهای پایانی هفته جاری  ادامه دارد و بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۸ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به دیروز یک درجه افزایش دارد و تا روز سه‌شنبه هفته جاری به ۲۰ درجه خواهد رسید.

فاروقی در مورد دمای هوای مشهد نیز تصریح کرد: کمینه دمای هوای مشهد نیز طی این مدت بین ۲ تا پنج درجه سلسیوس در نوسان خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: از روز چهارشنبه هفته جاری میانگین دمای هوای مشهد و استان خراسان رضوی نسبت به روز قبل پنج درجه کاهش می‌یابد و غلظت آلاینده‌های جوی در استان نیز رو به کاهش خواهد بود.

فاروقی در خاتمه یادآور شد: تربت‌حیدریه با کمینه دمای هوای یک درجه زیر صفر و درگز با بیشینه دمای هوای ۲۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سرخس با سرعت ۷۹ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه