English

زهرا عنایتی:

امروز چهارشنبه و فردا، جو استان خراسان رضوی پایدار است

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: از بعد از ظهر فردا تا روز جمعه ناپایداری و بارش های پراکنده استان را فرا می گیرد و روز جمعه دمای هوای استان بین ۶ تا هشت درجه کاهش می‌یابد.

امروز چهارشنبه و فردا، جو استان خراسان رضوی پایدار است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: از امروز چهارشنبه تا فردا بعد از ظهر، جو استان پایدار است و از فردا بعد از ظهر علاوه بر شدت وزش باد همراه با گرد و خاک در نواحی بادخیز به ویژه در نواحی شرقی و جنوب شرقی، وقوع بارشهای پراکنده در نواحی شمالی دور از انتظار نیست.

عنایتی در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با صفر و تایباد با ۲۴ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان بوده اند و بیشترین سرعت وزش باد با ۲۹ کیلومتر در ساعت از بردسکن گزارش شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین افزود: در این مدت دمای هوای شهر مشهد بین پنج تا ۲۰ درجه سانتیگراد در نوسان بود که پیش بینی می شود امروز و امشب بین پنج تا ۱۹ درجه سانتیگراد در نوسان باشد.

وی در ادامه متذکر شد: از بعد از ظهر فردا تا روز جمعه ناپایداری و بارش های پراکنده استان را فرا می گیرد و روز جمعه دمای هوای خراسان رضوی  بین ۶ تا هشت درجه کاهش می‌یابد.

عنایتی در خاتمه عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستانهای تربت حیدریه، درگز و کلات بارندگی رخ داده است که بیشترین میزان آن سه دهم میلیمتر در درگز بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه