English

مجتبی حمزه نژاد؛

شناور‌های سبک از تردد دریایی خودداری کنند

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: با توجه به شدت باد در جزایر خلیج فارس و تنگه‌ی هرمز شناور‌های سبک از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورها در بنادر غربی استان صورت پذیرد.

شناور‌های سبک از تردد دریایی خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجتبی حمزه نژاد کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان بیان داشت: از ساعات بعدازظهر و شب امروز در جزایر خلیج فارس و تنگه‌ی هرمز وزش باد نسبتا شدید (جنوب غربی - شمال غربی) مورد انتظار است.
حمزه نژاد اذعان کرد: سرعت وزش باد در جزایر غربی کیش و لاوان به بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج به ۱۵۰ سانتیمتر می‌رسد.
وی گفت: از بعدازظهر امروز تا صبح یکشنبه (۲۳ آبان ماه) خلیج فارس، تنگه‌ی هرمز و دریای عمان نسبتا مواج و کمی متلاطم است و توصیه می‌شود با توجه به شدت باد در جزایر خلیج فارس و تنگه‌ی هرمز شناور‌های سبک از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورها در بنادر غربی استان صورت پذیرد.
وی اذعان داشت: روز‌های یکشنبه و دوشنبه در ساعات صبح تا ظهر در مناطق مرکزی، شرقی استان و محدوده تنگه‌ی هرمز وزش باد نسبتا شدید شمال شرقی همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود و دریا نسبتا مواج است.
این کارشناس هواشناسی در پایان افزود: از لحاظ دمایی موقتا در روز یکشنبه در برخی نقاط شرقی و مرکزی استان، افزایش نسبی دما در طول روز مورد انتظار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه