English

وزش باد نسبتا شدید در تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از اواخر وقت امروز تا ظهر چهارشنبه (۱ تا ۳ آذرماه) به‌ویژه روز سه شنبه (۲ آذرماه) گاهی وزش باد نسبتا شدید در نیمه جنوبی و نواحی شمال شرقی استان پیش‌بینی می‌شود.

وزش باد نسبتا شدید در تهران

به گزارش خبرگزاری موج، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی سازمان هواشناسی ، وضعیت جوی استان تهران امروز تا صبح فردا (۱ تا ۲ آذرماه) با عبور سامانه بارشی، نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با وزش باد و بارش باران و در نواحی شمالی گاهی با بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود همچنین طی ۴۸ ساعت آینده در ارتفاعات شمال و شمال شرقی استان، گاهی مه رقیق و بارش برف و کولاک مورد انتظار است.

از اواخر وقت امروز تا ظهر چهارشنبه (۱ تا ۳ آذرماه) به‌ویژه روز سه شنبه (۲ آذرماه) گاهی وزش باد نسبتا شدید در نیمه جنوبی و نواحی شمال شرقی استان پیش‌بینی می‌شود. روزهای سه شنبه و چهارشنبه آسمانی صاف تا نیمه ابری و پنج شنبه و جمعه نیمه ابری تا ابری مورد انتظار است.

از بعد از ظهر چهارشنبه (۳ آذرماه) به‌تدریج با پایداری نسبی جو روند انباشت آلاینده‌های جوی آغاز و تا شنبه (۶ آذرماه) در نواحی پرتردد شهری، کاهش کیفیت هوا و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با تجربه دمای ۴-  درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲ آذرماه) صاف تا نیمه ابری، گاهی مه رقیق و در اواسط روز وزش باد با احتمال وزش باد شدید با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه(۳ آذرماه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و اوایل شب غبار محلی با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه