English

پیش بینی وضع هوا سراسر کشور تا آخر هفته/ بارش باران در برخی استان‌ها

براساس پیش بینی های هواشناسی آخر هفته، در برخی استان‌های کشور شاهد بارش باران به صورت پراکنده خواهیم بود.

پیش بینی وضع هوا سراسر کشور تا آخر هفته/ بارش باران در برخی استان‌ها

به گزارش خبرگزاری موج، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور در سه روز آینده پرداخت و گفت: امروز در برخی از مناطق ساحلی دریای خزر و برخی دامنه‌های زاگرس مانند استان‌های مرکزی، قم، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، بخش‌هایی از فارس و نیمه جنوبی البرز بارش باران به صورت پراکنده و وزش باد را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در روز‌های پنج شنبه و جمعه در سراسر کشور جوی آرام را خواهیم داشت و ضمن اینکه از امروز تا آخر هفته در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل و قسمت‌های شرقی خراسان جنوبی و همچنین در نواحی جنوب غربی کشورمان وزش باد‌های شدید توام با گردو خاک را خواهیم داشت که منجر به کاهش کیفیت هوا و کاهش دید می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: از امروز تا آخر هفته به خاطر وزش شدید باد، آب‌های جنوبی کشور به ویژه خلیج فارس و سواحل بوشهر مواج و متلاطم خواهد بود.

گودرزی در تشریح وضعیت آب و هوایی تهران نیز تصریح کرد: امروز تهران آسمانی صاف تا کمی ابری خواهد داشت که در برخی ساعات با وزش ملایم باد همراه است و البته همچنان هوای گرم تا آخر هفته در تهران ماندگار خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیشترین دمای هوا تهران را امروز ۳۶ و کمترین دما را ۲۶ درجه سانتیگراد اعلام کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه