English

زهرا آهنگرزاده:

بارش‌های فراگیر، پراکنده و رگباری در مناطق خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین چهار تا ۱۰ درجه سلسیوس در نوسان بوده و بیشینه دمای هوای امروز به ۱۵ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای به سه درجه سانتیگراد می‌رسد.

بارش‌های فراگیر، پراکنده و رگباری در مناطق خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از امروز بعد از ظهر شاهد فراگیری بارش‌های پراکنده و رگباری در مناطق استان تا فردا صبح خواهیم بود.

آهنگرزاده در ادامه این خبر اظهار کرد: از امروز بعدازظهر سامانه ناپایدار از نواحی جنوبی و مرکزی به استان خراسان رضوی وارد می‌شود که سبب افزایش ابرناکی و بارش‌های پراکنده‌ با احتمال رگبار و رعد و برق در استان به ویژه در نواحی جنوبی و نقاط مرکزی استان می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: دیشب دمای هوای خراسان رضوی کاهش یافته بود که روند افزایش دما تا اواسط هفته جاری ادامه دارد.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین چهار تا ۱۰ درجه سلسیوس در نوسان بوده است و بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۱۵ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای آن به سه درجه سانتیگراد می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی متذکر شد: فریمان با کمینه دمای هوای پنج درجه زیر صفر و سبزوار با بیشینه دمای هوای ۱۹ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان‌ سبزوار با سرعت ۴۷ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

آهنگرزاده در خاتمه گفت: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته، کاهش دید به علت پدیده مه در قوچان، گلمکان، مشهد و تربت جام ثبت شده است که در قوچان مه باعث کاهش میدان دید تا ۱۰۰ متر شده است که طی ساعات ظهر امروز از شدت غلظت مه کاسته و دید بهتر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر